Gå til innhold

Starcraft II kun for voksne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Blizzard har vel aldri laget spill til konsoll?

 

Lost Vikings var jo et Blizzard spill til super-nintendo i alle fall.

Starcraft til n64 var jo en av dem også.

Jepp. Det var visst massiv fail.

 

Uansett, mens vi er inne på PS3 og SC2:

http://kotaku.com/5491493/sony-says-playstation-move-precise-enough-to-play-starcraft

"Sony Says PlayStation Move Precise Enough To Play StarCraft"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Om grafikken var like bra som på det bildet over i artikkelen hadde jeg kjøpt det. Jeg er ingen fan av 90 tall rare spillmekkanik eller tegneseriegrafikk. Det ble jeg lei av da jeg var 14 år gammel. Om det kom en Gears of War RTS da ville jeg kjøpt det. Men foreløpig er det bare Diablo III som jeg vurderer.

 

Hvor ble de gode spilla av som ble lovet?

 

Men 18 årsgrense på et slikt spill er like latterlig som aldersgrensen på GTA 1 og GTA 2. Grafikken er jo ikke bra engang.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Fint forslag! men nå har jeg allerede en PS3 til 3000 å jeg har ikke planer om å bruke nye 5000 fordi Blizzard ikke gidder å lage en PS3 verson. Som sagt da er ikke Blizzard interessert i pengene mine å jeg får bare laste det net =)

 

Det er ikke det at de ikke gidder, det er det at StarCraft krever en enorm konsentrasjon, hetfig micro og macro kombinasjoner, og dette hadde fungert meget dårlig på konsoll.

Lenke til kommentar

Om grafikken var like bra som på det bildet over i artikkelen hadde jeg kjøpt det. Jeg er ingen fan av 90 tall rare spillmekkanik eller tegneseriegrafikk. Det ble jeg lei av da jeg var 14 år gammel. Om det kom en Gears of War RTS da ville jeg kjøpt det. Men foreløpig er det bare Diablo III som jeg vurderer.

 

Hvor ble de gode spilla av som ble lovet?

 

Men 18 årsgrense på et slikt spill er like latterlig som aldersgrensen på GTA 1 og GTA 2. Grafikken er jo ikke bra engang.

De gode spilla som ble lovet? Sc2 er på vei, Catalysm er på vei, pluss at Diablo III er på vei. Hva klager du over?

 

Tror du missforstår litt. 18års grensen har ingen ting med grafikk og si. Grensen er på 18 år i Gta spillene fordi man kan drepe helt tilfeldige folk på gaten, stjele penger/biler, kjøre over hvem som helst når som helst osv. Handlingen er jo å drepe mest mulig politi og sivile, å tenne på flest biler. Er derfor det er 18 års grense.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Akkurat! for det er den eneste grunnen dere hardcore pc brukere klarer å komme opp med, men fakta er at de fleste PS3 eiere faktisk bruker mus og tastatur...

Jeg har aldri sett noen i løp av hele min livstid som har brukt mus og tastatur til noen konsoll, ikke kun ps3.

 

Må slenge meg på bølgen av "Wtf er galt med deg"-brukere her. Starcraft har og kommer nok alltid til å være pc-spill, og det er akkurat slik det skal være. RTS har aldri hatt noe å gjøre på konsoll, tilkobla mus og tastatur eller ei.

 

edit:

Hehe, "Sony says <something> about Playstation X" er kanskje universets minst troverdige informasjon

Godt sagt.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Alle spill som inneholder dreping og blod, bør ha en aldersgrense på 16 år. Imo.

 

Tre kjappe spørsmål:

 

1. Hva med spill hvor du dreper ting, men ikke har blod?

 

2. Hva med spill som har blod, men hvor du ikke dreper ting? (f.eks skateboard spill?)

 

3. Hva er dreping? Om Super Mario hopper på en fiende så den ramler ut av skjermen, kvalifiserer det som dreping? Hva med Worms, der du dreper ormer med å bruke alt fra hellige håndgranater til gamle damer? Hva med Settlers? For å utvide territoriet sender du en soldat eller to til fienden. De denger løs på hverandre en liten stund, en besvimer og vinneren overtar huset. Hva med Civilization? Total War?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
vinkling av narkotikabruk.

 

Det merkelige her er jo at Starcrafts vinkling av narkotikabruk ikke er unyansert positiv, så vidt jeg vet har fokuset på fotsoldatenes bruk av medikamenter "stim-packs" alltid vært at dog bruken gir økte kampferdigheter er den også høyst skadelig, noe som har vært representert i selve spillet ved at fotsoldatene mister liv når "stim-packs" brukes.

 

Bakgrunnhistorien til Starcraft-universet gir forøvrig også et dypere innblikk i alle bivirkningene enn det som forekommer i selve spillene.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ingen sans for konsoll.

Gode spill bør i fremtiden også utgis for PC.

 

Gleder meg til SC2.

Hvorvidt at den får 18+ i Asia sier foreløpig lite om det potensielle salget. Fanbasen fra SC er blitt en del år eldre og det har vel selv ikke i Asia vært noe problem å anskaffe spill man ikke er "gammel" nok til å spille.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...