Gå til innhold

Solnedgang i Oslo


Anbefalte innlegg

Hvis jeg har lyst til å ta bilde av solnedgang i Oslo idag..hvor kan jeg dra?:)

 

Kom gjerne med tips i hele Oslo, men jeg er mest interessert i steder som ligger på vestkanten, av praktiske grunner (selv om jeg antar det er best utsikt fra steder i Østmarka..)

 

 

Noen ga meg tips om Aker Brygge, mulig de tenkte ved festningen der et sted? Høres det riktig ut?^^

Endret av Elenion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har lyst til å ta bilde av solnedgang i Oslo idag..hvor kan jeg dra?:)

 

Kom gjerne med tips i hele Oslo, men jeg er mest interessert i steder som ligger på vestkanten, av praktiske grunner (selv om jeg antar det er best utsikt fra steder i Østmarka..)

 

 

Noen ga meg tips om Aker Brygge, mulig de tenkte ved festningen der et sted? Høres det riktig ut?^^

 

Spørs vel litt om du vil ha oversiktsbilde av både Oslo og selve solnedgangen. I såfall bør du vel over i høyden på østsiden. Ekeberg og øverst i Svartdalsveien har ihvertfall en fin utsikt i riktig retning. Også ovenfor Sjømannsskolen er bra om du vil ta bilde av byen i solnedgangen. Ellers synes jeg området rundt festningen kan være fin ved solnedgang.

 

Fra Østmarka finner du ikke den helt store utsikten, men Nøklevann kan være fin ved solnedgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...