2ball_ Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 haha! husker første gang jeg så moren min full "Mamma er litt pusset, venne.. Men det bryr ikke du deg om, sant?" Off så flaut
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Har enda til gode å sjå mor mi full, og det er nok like greitt. Ho er gal nok utan alkohol.
Geggse Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Akkurat kommet hjem fra byen, først vorspiel hos meg med 4 menn og ei jente, og så en liten tur på byen. Tror nesten det er på tide å legge seg.
Nopros Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Har enda til gode å sjå mor mi full, og det er nok like greitt. Ho er gal nok utan alkohol. Skriver meg opp der.
Merk. Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Gode gud, Ownagepranks er sinnsykt morsomt http://www.youtube.com/watch?v=P_qKRvEAZj4&feature=channel
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Seriøst, ho er steike gal. Det var isparty (er sjeldan det er boks-is her i huset, så alle kom og tok.), ho sa: "Ja du og du, litt av ein PEN IS!"
The Doctor Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Seriøst, ho er steike gal. Det var isparty (er sjeldan det er boks-is her i huset, så alle kom og tok.), ho sa: "Ja du og du, litt av ein PEN IS!" Hahaha, hadde ikke skadet om min mor hadde litt humor. Hun er deadly serious hele tiden, kanskje fordi hun er politi
Diskutert Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. 1
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. Ikke si sånn når jeg sitter å spiser nattmat. Not cool endeed
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. Ikke si sånn når jeg sitter å spiser nattmat. Not cool endeed Det er jo heilt naturlig . Berre eg som aldri mistar matlysta, uansett?
NoNamesLeft Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Gode gud, Ownagepranks er sinnsykt morsomt http://www.youtube.com/watch?v=P_qKRvEAZj4&feature=channel BWHAHAAHAHAHA
Mechablast Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. Ikke si sånn når jeg sitter å spiser nattmat. Not cool endeed Det er jo heilt naturlig . Berre eg som aldri mistar matlysta, uansett? Skal en del til før jeg mister matlysten, har hørt mye ting når jeg har spist.
The Doctor Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Skal nok litt til før jeg mister matlysten også.
dysfunctional Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Nettopp kommet hjem fra nach. Sitter og spiser polarbrød med nugatti og drikker melk.
2ball_ Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 (endret) Miste matlysten av ord? Aldri skjedd. Det eneste som kan få meg til å miste matlysten er når jeg finner/får noe ekkelt i maten min. Men dette er det nærmeste noen har komt med bare ord: NB! Kan virke meget støtende. Ikke anbefalt for barn osv. Edit: Skulle jeg kanskje fjerne den helt og heller gi folk søkeordene? Endret 14. august 2010 av 2ball(s)
dysfunctional Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Men dette er det nærmeste noen har komt med bare ord: NB! Kan virke meget støtende. Ikke anbefalt for barn osv. Haha, for en fyr. Ganske skrudd imagination on that fella.
2ball_ Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det er jo en veldig kjent vits, da. Men den groveste versjonen jeg har hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå