Gå til innhold

Tottenham - Arsenal 14.04.10 - PL


Atald

Anbefalte innlegg

For en rævva omgang, og for en RÆVVA keeper vi har. Står helt upresset, bokser ballen i beina på Rose, faller, klarer akkurat å reise seg opp igjen, men så greier han ikke engang å hoppe! Han prøver ikke å ta ballen engang! Han bare legger seg ned til siden med armene i været! Han har absolutt ingenting å gjøre i PL. Selg ham til et lag i Adecco-ligaen.

 

Vi har fortsatt en god mulighet. Ingen av lagene har hatt store sjanser, men vi har hatt mesteparten av spillet. Vi vinner 2-1.

 

Gjør vi det skal du få gevinsten min i dag. Helt seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en rævva omgang, og for en RÆVVA keeper vi har. Står helt upresset, bokser ballen i beina på Rose, faller, klarer akkurat å reise seg opp igjen, men så greier han ikke engang å hoppe! Han prøver ikke å ta ballen engang! Han bare legger seg ned til siden med armene i været! Han har absolutt ingenting å gjøre i PL. Selg ham til et lag i Adecco-ligaen.

 

Vi har fortsatt en god mulighet. Ingen av lagene har hatt store sjanser, men vi har hatt mesteparten av spillet. Vi vinner 2-1.

 

Gjør vi det skal du få gevinsten min i dag. Helt seriøst.

Sier du det? Hvor mye er den på? :innocent:

Lenke til kommentar

Dette er trist fra ende til annen. Med en bedre keeper hadde det stått 0-0 enda, men slik er det. Håper Wenger handler nye keeper til sommeren.Synes Campbell har vært god. Ryddet godt bak, og har nesten skapt mer foran en angrepet :p

 

Nasri er den beste foran hittil. Problemet for Arsenal at det blir altfor mye trilling sideveis. Faktisk er det bare Nasri og Rosicky som i hele tatt setter fart i lengderetningen. Eboue har ikke hatt noen god kamp enda, og egentlig håper jeg han blir byttet ut. Bendtner har heller ikke vært i nærheten av noe bra, dessverre. Nesten så jeg har lyst å se v.Persie allerede :p

Lenke til kommentar

For en rævva omgang, og for en RÆVVA keeper vi har. Står helt upresset, bokser ballen i beina på Rose, faller, klarer akkurat å reise seg opp igjen, men så greier han ikke engang å hoppe! Han prøver ikke å ta ballen engang! Han bare legger seg ned til siden med armene i været! Han har absolutt ingenting å gjøre i PL. Selg ham til et lag i Adecco-ligaen.

 

Vi har fortsatt en god mulighet. Ingen av lagene har hatt store sjanser, men vi har hatt mesteparten av spillet. Vi vinner 2-1.

 

Gjør vi det skal du få gevinsten min i dag. Helt seriøst.

Sier du det? Hvor mye er den på? :innocent:

 

Det kommer an på om Aston Villa og Wigan scorer :p

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Han står helt upresset og bokser ballen inn i et område fullt av Tottenham-spillere. Ballen går rett i beina på Rose. Elendig keeperspill.

Han bokser ballen ut på 25 metern, det er godt og greit nok. Overhode ingen tabbe. Danny Rose kommer som en vind og får tidenes treff.

 

Forøvrig, hvis det var så jævla mange Tottenham-spiller i det området, hvor var Arsenal sine? Selv om du overdriver så burde også Arsenal forsvaret jaktet mer...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...