Gå til innhold

Tottenham - Arsenal 14.04.10 - PL


Atald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det var en corner, syke syke linjedommeren...

 

Robin involvert i målet. Fy faen så god han er. Er rart å tenke på hvordan sesongen hadde vært med han på laget slik som Rooney for United og Drogba for Chelsea. Er bittert.

 

Haha, Andy Gray sa akkurat det nå for 5 min siden, ser du på Sky?

Lenke til kommentar

Haha, det var en corner, syke syke linjedommeren...

 

Robin involvert i målet. Fy faen så god han er. Er rart å tenke på hvordan sesongen hadde vært med han på laget slik som Rooney for United og Drogba for Chelsea. Er bittert.

 

Haha, Andy Gray sa akkurat det nå for 5 min siden, ser du på Sky?

Kødder du nå??

 

Jeg ser på en jalla-stream. Forstår ikke hva kommentatorne sier :p

Lenke til kommentar

Å sjå Nasri gå opp i ein hovudduell er faen meg patetisk. Han prøvar ikkje eingong å vinne ballen. Nasri og Rosicky har vore dårlege, slik dei so altfor ofte har vore i det siste. For eit topp 4 lag burde dei ikkje vere meir enn stallfyll. Å gi Rosicky ei ny kontrakt før han beviste noko som helst er det teitaste Wenger har gjort hittil i sesongen, heilt oppe med mangelen på ein ny keeper.

Lenke til kommentar

Må bare si, FULL CREDIT til Sol Campbell. Helt UTROLIG hvordan han spiller akkurat nå. Helt utrolig.

Enig! Banens beste. Vi ble også et annet lag med v.Persie på banen. Forferdelig fotballkamp til det 75 minutt. Til den tiden fortjente vi faktisk å ligge under. Uavgjort hadde kanskje vært et rettferdig resultat til slutt, men all cred til Tottenham og Gomes. Vi var ikke gode nok. Vi mangler de store profilene som gjør de andre på laget gode. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...