Gå til innhold

Tottenham - Arsenal 14.04.10 - PL


Atald

Anbefalte innlegg

Tottenham Hotspur v Arsenal FC

Tottenham-Hotspur-logo.pngArsenal-256x256.png

Barclays Premier League

 

White Hart Lane

Onsdag, 14. April, kl. 21:00

Vises direkte på: CANAL + Sport1

 

Arsenal ligger for øyeblikket på 3. plass i Premier League, 1 poeng bak Man Utd og 6 poeng bak Chelsea. Form siste 5 kamper i Premier League: S - S - S - U - S

 

Blir det seier her, er det St. Totterings Day i dag!

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott, Atald!

 

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Samir Nasri - Denílson - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

0-1: Nicklas Bendtner

1-1: Jermain Defoe

1-2: Samir Nasri

1-3: Robin van Persie (innbytter)

 

Edit: leifings

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Høhø, om det er tingen som gjør at jeg mister respekt hos enkelte så lever jeg godt med det, jeg anser andre faktorer enn favorittfotballag til å være relevant for slikt :wee:

 

Tottenham har jeg fulgt gjennom tykt og tynt siden begynnelsen av barneskolen. Ikke så mye å glede seg over, men samtidig blir det vel et tegn på at jeg holder ut selv om det ikke blir mye gull og glitter av det. Litt som med Brann.

Lenke til kommentar

Rett ned på trening etter skolen, også hjem og mekke lasagne til kampen :new_woot:

Hoho, lasagne. Perfekt til anledningen, eller hva? Tipper at den retten er bannlyst i Spurs-leiren. :wee:

 

Song er ute, da tipper jeg fölgende lagoppstilling: Almunia - Bac, Sol, Verm, Gael - Nas, Denny, Diaby - Eboue, NB52, Rozza. Theo og Robin er supersubs.

 

Latias: ikke overraskende at du mener dette, men for enhver gooner er dette et av årets oppgjör. Gleder meg som en unge til i kveld. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Vinn eller forsvinn her. Vinner vi ikke mot scum ikveld, så tar vi ikke 1.plassen. Det er synd at Song ikke blir klar..

 

Jeg håper at V.Persie er klar, og Wenger sa at jeg tar ikke v.persie med, hvis han ikke var klar..

Lenke til kommentar

Vinn eller forsvinn her. Vinner vi ikke mot scum ikveld, så tar vi ikke 1.plassen. Det er synd at Song ikke blir klar..

 

Jeg håper at V.Persie er klar, og Wenger sa at jeg tar ikke v.persie med, hvis han ikke var klar..

 

Det toget har nok gått. Chelsea må avgi poeng i to av sine 4 siste, mens vi må vinne de 5 neste.

Lenke til kommentar

Hoho, lasagne. Perfekt til anledningen, eller hva? Tipper at den retten er bannlyst i Spurs-leiren. :wee:

 

Hva er det jeg ikke har fått med meg? :p

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article714521.ece

 

Long story short: Tottenham hadde i 2006 muligheten til å snappe CL-plassen foran nesa på Arsenal, men foran aller siste kamp ble 10 spillere matforgiftet av lasagnen de hadde spist. Spurs tapte den avgjörende kampen mot West Ham, mens Arsenal vant og dermed tok 4. plassen.

 

Syntes det var ironisk at Chancelor skulle spise lasagne foran denne kampen. Subconscious jinx mot spurvene. ^^

Lenke til kommentar

Haha Chancelor :D

Håper vilt på seier her i dag. Uten seier her kan vi si takk og farvel til en hver sjans til å få PL gull :)

 

Nå stikker jeg til en kompis for å varme opp med Start - Odd, så er det rett hjem for kveldens høydepunkt :D Edit: Hah, hore, var en time for tidlig der :!:

 

Lykke til gutta :love:

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...