Gå til innhold

Tottenham - Arsenal 14.04.10 - PL


Atald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Benbjo forutseer død, dommedag og nedrykk vet jeg det er tid for kamp. Jeg vil nesten kalle det et slags vårtegn.

 

:D

 

Nedrykk og dommedag er litt å ta i synes jeg. Vi har vært svært lite effektive fremover på banen den siste tiden. Jeg tviler på at det blir mer enn 1 mål fra vår side, dermed taper vi. Så enkelt er det. Vi har ikke spilt bra siden kampen mot Porto.

 

Nyeste tipset fra min sidemann (poolsupporter) sier at Tottenham tar en ny 5-1 seier.

 

Satte nå 500kr på Spurs. Vel brukte penger om vi vinner og grei gevinst om vi taper ^^

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Makan til pessimisme, Benbjo... Ha troen på laget ditt!

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Samir Nasri - Denilson - Abou Diaby

Emmanuel Eboue - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

Eboue og Rosicky er rå på innlegg, og Bendtner er rå på hodet. Dette blir det mål av. Walcott og van Persie på benken er også fantastisk. Begge er i stand til å kunne endre kampen om vi sliter.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Makan til pessimisme, Benbjo... Ha troen på laget ditt!

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Samir Nasri - Denilson - Abou Diaby

Emmanuel Eboue - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

Eboue og Rosicky er rå på innlegg, og Bendtner er rå på hodet. Dette blir det mål av. Walcott og van Persie på benken er også fantastisk. Begge er i stand til å kunne endre kampen om vi sliter.

 

Har håpet selvsagt, men ikke troen på seier i kveld. Som sagt så er vel det mest sannsynlige utfallet uavgjort. Tottenham har tapt 3 hjemmekamper i år og ingen av de lagene scorte mer enn 1 mål. Altså blir det avgjørende å score og ikke slippe inn. Eneste mulighet for 3 poeng.

 

Problemet med det laget er at det blir for lite kreativitet. Har jo ikke akkurat bøttet inn med mål på over 1 mnd. Derfor er det ingen grunn til å tro at vi scorer mer enn 1 mål i dag.

 

Til opplysning er det 5 kamper jeg har vært sikker på å tape denne sesongen. Begge mot United, begge mot Chelsea og Barcelona på Camp Nou. I denne kampen er jeg sikker på at det ikke blir full pot. Så får vi se hvor mange Tottenham scorer.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vi vant vel 1-3 borte mot Spurs Benbjo....

 

Hvor finner du dine stats?

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/8246783.stm

 

Huh? Da må jeg ikke ta mine kilder for god fisk ^^. Da har jeg lært meg å dobbeltsjekke hvertfall. Mente det ble 0-1 Anderson?

 

Edit: Scratch that. Leste litt fort. United er det eneste laget som har scort mer enn et mål på WHL denne sesongen skulle dete være. Beklager på det groveste!

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Huh? Da må jeg ikke ta mine kilder for god fisk ^^. Da har jeg lært meg å dobbeltsjekke hvertfall. Mente det ble 0-1 Anderson?

Prater du om? Husker at Defoe scorte på et brassespark etter ett minutt. Anderson scorte sitt første mål for United. Scholes fikk rødt kort. Rooney og en annen spiller scorte også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...