Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde virkelig ikke brydd meg vist dama la på seg noen kilo, eller ble upopuler og slike ting. Vist du virkelig bryr deg om personen så ser du vell bort ifra slikt:)

 

Hadde vell blitt noe annet vist personen skiftet helt personlighet, og fikk mange uvaner. Er vell en grunn for at du ble sammen med den personen du ble og jeg føler vertfall at mye forandring kan bli feil da.

Lenke til kommentar

Vel måtte blitt ting som strider veldig mot hvordan jeg tenker. Som hasj osv. Så blir mye av det samme, en plutselig endring i personlighet o.l. Jeg ville jo fortsatt gitt personen en sjanse til å slutte, men hvis hasjen (andre narkotiskestoffer, hyppig inntak av alkohol til tide og utide) da hadde vært viktigere enn meg og forholdet hadde han gått på hodet og ræva ut.

Lenke til kommentar

Kan ikke komme på noen plutselige forandringer hva utseende angår som ville fått meg til å slå opp, som da er sannsynlig. Ville vurdert det om kjæresten veide 60kg ene dagen og 200kg neste dag, men det er altså usannsynlig.

 

Så det måtte gått på personlighetsendringer som folk sier, store. Ville ikke slått opp umiddelbart om hun hadde begynt med narkotika, ville heller prøvd å finne roten til problemet og hjelpe henne. Men om hun plutselig viste seg å være veldig usympatisk, kynisk, egoistisk og lignende, direkte slem/frekk mot medmennesker osv, da ville jeg nok vurdert å slå opp. Røyk/snus hadde jeg aldri slått opp for, så lenge hun ikke røykte meg opp i trynet innendørs osv.

Lenke til kommentar

utroskap, total forandring til det negative når det kommer til utseende, stor forandring i personlighet (om det er til det gode eller værre går på det samme).

 

om dama ble upopulær har jeg ikke brydd meg, har hun fått store alkohol/narkotikaproblemer har jeg prøvd å hjelpe før jeg slår opp, snus eller røyking, da har jeg i alle fall snakka alvorlig med henne, samma om hun tok på en god del mye juleribbe for å si det sånn

Lenke til kommentar

jeg vil nå si at det er en uvane å legge på seg kilo, hvis man da var tynn før. Man blir ikke plutselig feit uten grunn.

 

Kan selv si at hadde dama driti i seg selv og bare esi ut, så hadde jeg kommet på de tankene.

 

At dama tar vare på seg selv og kroppen sin er vel så viktig som at vi har det bra sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...