Gå til innhold

Hemmelig etat? 400 ansatte.


Anbefalte innlegg

Med avsløringen av regjeringens hemmelige anlegg i mente, så må jeg trekke fram noe jeg selv fant før denne saken kom opp.

 

 

Hva er nemlig dette for noe?

 

http://www.purehelp.no/firma/SIKKERHET+OG+BEREDSKAP/5B4A4646401C454743.html

 

Det er ikke snakk om DSB (direktorat for samf sikk og bered.)

 

Derimot er det noe som ligger under Justisdep. Men hva?

 

 

Er jeg i ferd med å avdekke noe jeg ikke burde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:roll:

Det er Politiets Sikkerhetstjeneste.

 

De holder til i Nydalen Allè 35, ikke i Grønlandsreiret 44.

 

Det er vel, om jeg husker riktig fra mine besøk nede på Grønland, snakk om den politienheten litt opp i etasjene der et sted, av typen "selv om du har fått adgangskort til hele bygget, skal vi leie deg rundt mens du er her".

 

Men det er bare synsing, mest sannsynlig har trådstarter avdekket en hemmelig etat som har ansvaret for å få Bilderberger-medlemmer inn i de topphemmelige fjellanleggene når jorden går under i 2012...

Endret av TøsMan™
Lenke til kommentar

Siden ett raskt søk med utvalgte søkemotorer gir to muligheter på "Kari Omholt" (som står oppført som adm.dir) Det ene er under "Parfymerier i Oppegård" :ph34r:

Og det andre er ledelsen i PST/"den sentrale enhet" :hmm:

 

Så er det vel ikke så veeeldig vanskelig å vite hva dette er.

 

Det var det samme jeg fant ut før jeg skrev åpninginnlegget. Så det må vel være noe sånt, men PST står jo oppført med null ansatte utad offentlig.

 

Kanskje det er denne gruppen som drifter all den kontinuerlige overvåkingen av internett? Nei, hvem vet.

Lenke til kommentar

Så det er bare 75 personer i andre avdelinger?

"andre avdelinger" under PST er lokalkontorene tilknyttet (de 27) politidistriktene. Sikkert en mann eller to på ubetydelige plasser langt ute på landet (Nordre Buskerud f.eks) og litt større kontor på plasser som er litt mer sentrale (Asker og Bærum f.eks) eller større byer (Hordaland f.eks)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...