Gå til innhold

Vurderer å bestille fra Netshop - noen med erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du handler på netshop i oslo, så må du bestille først og vente 1 dag ekstra.

 

Samt så må du betale 40 kr i frakt.

 

Slik at netshop har ikke noe lager i oslo.

 

 

Så det du mener er at det er lettere å bestille fra f.eks multicom, betale 100 kr i frakt og vente 2-3 dager?

 

Nei nå får du gi deg, da er det bedre å betale 40 kr og vente 1 dag.

Lenke til kommentar

Jeg har handlet mye på Netshop igjennom årene(langt over 50+ bestillinger på meg selv og venner/bekjente). Har ikke noe negativ erfaring med dem selv. Men klart med tusenvis av kunder og ganske mye returer på defekte varer etc så er det alltid en eller annen bruker som enten føler seg dårlig behandlet, eller at netshop's kundebehandler har gjort en feil etc. Dette gjelder selvsagt alle butikker, for begge sider kan ha "dårlige dager", for å si det på den måten.

 

Det er ofte de som opplever "dårlig service" som skriker høyest og lager poster om saken deres etc. De som opplever noe veldig positivt sier bare "tusen takk" inne i hodet sitt, smiler og lar det bli med det. :)

 

Men handle på www.netshop.no er etter min mening raskt, trygt og billig! (nei ikke Kiwi.... ;) hehe)

 

Bestille med vanlig postlevering = frakt kostnader basert på oppkrav, forskudd, hvordan, hvor etc.

 

Om du velger leveres hentebu Oslo som leveringssted, så blir varen(e) kjørt dit med egen Netshop varebil en gang om dagen i ukedagene. Om du bestiller varene før 1000 på dagen så er det stor sannsynlighet at varene blir kjørt opp samme dagen (om de har varene på lager fysisk da selvsagt). Deretter får man e-post eller sms når de er klare til henting ca 1300+/- 1 time ca). Da er det ca40kr i frakt istedenfor 100kr+/- for post. :)

 

Så bare å handle på Netshop etter mitt syn. :)

Lenke til kommentar

jeg har hatt en rma med dustin som ble behandlet veldig raskt, neste arbeidsdag etter jeg meldte feilen ble ny sendt fra dustin samt pakkelapp for retur av gamle.

mye mer praktisk enn skulle gå 1-2uker uten varen som med endel andre som er overbevist om at alt er brukerfeil så det skal avkreftes før noe nytt leveres ut.

Lenke til kommentar

Har handlet mye med Netshop og hatt noen returer som dei alltid har ordnet opp i.

Vil tro alle butikker har sine dårlige episoder for verden er ikke perfekt vil jeg tro.

 

Når det er problemer med hver eneste forsendelse og de rett og slett ignorerer henvendelser er det ikke snakk om en dårlig episode, men ren og skjær svindel og udugelighet. -Og den mest nyttige delen av kundestøtten deres var "spør på hardware.no"...

Endret av Slax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...