Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ouf... Har leita i en time nå etter en Let's Play-serie jeg så for en stund siden. Kanskje dere kan hjelpe her? Det jeg husker fra serien var at fyren snakka engelsk. Han hadde et par mods. Mo' creatures, tror jeg. Var hvertfall flere dyr, mobs og hobos(uteliggere). Kan huske det var aliens også. Han var noe funny om jeg husker riktig. Jeg kan også huske han våkna et par ganger når han prøvde å sove pga mareritt/monster hadde kommet seg inn i huset. Han fikk seg etterhvert en hund. Lagde hus til hunden. Om jeg ikke husker helt feil døde hunden også etterhvert. Noen som kjenner dette igjen?

 

PaperbatVG?

Nope! Jeg fant hvertfall ikke videoene på channelen :p

Lenke til kommentar

Hva er en drug server?

Følgende er hentet fra Minecraftforum:

 

WHAT IS A DRUG SERVER?

A drug server is an SMP survival server with a twist, the main method of gaining money and progressing is through the buying and selling of drugs. You venture off into the wild and create a base and a farm, then take the drugs back into the city to sell to server shops. But it's not as easy as it sounds, other players will try and raid and kill you to take your drugs and the Law Enforcement on the server will confiscate and punish you if they see you with any drugs. As you advance through the ranks you will have more methods of getting money and gain the ability to sell the drugs for better and better prices.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

avatar.png

West Coast Minecraft

 

"Mine it, Melt it, Build it, Love it"

 

 

SERVER INFO:

Server email: [email protected]

Server ip: ip.westcoastminecraft.net

 

Velkommen til West Coast Minecraft, en Minecraft-server som er dedikert til å gi alle minecraftere hva de trenger for å trives; et trygt sted der de kan bygge store og fantastiske strukturer og miljøer. Vi har her på West Coast Minecraft gjort dette siden januar 2010 med mottoet; "Mine it, Melt it, Build it, Love it"

 

West Coast Minecraft SMP Freebuild Server

 

 

Endret av CCHobart
Lenke til kommentar

Når jeg spiller minecraft så fryser spillet i 5-10 sekunder i ny og ne. Skjer hvert 5-10 minutt noe som er ganske irriterende til tider, spesielt når jeg spiller på online-server og møter en creeper :/ Noen som vet hvorfor dette skjer? Dataen min er ganske god så tror ikke den er problemet

 

Det du forklarer er såkalte "lag spikes of death". Hadde de for en stund siden men jeg klarte å bli kvitt dem med "Optifine HD"

 

http://www.minecraftdl.com/optifine-fps-boost-mod/

 

Å laste ned optifine hjalp for meg og håper det hjelper deg og ;)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at Minecraft drar opp tempen på GPUen min så innihelvete. Har et Geforce 670-kort, så klarer ikke å se at det skal være hardware eller kjøling som er problemet... 30 sekunder med Minecraft så klatrer tempen til 65 grader. Holder rundt 40 i Battlefield 3, så et eller annet bugga er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...