Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sørg for å ungå mods som kan reknes som "juksing" og sats på mods som gir en utfordring. Slik som "Mo' Creatures" og "The Aether" :)

 

Noensom kan forklare eller henvise til hvor jeg kan sette opp en minecraft server med plugins (server mods)?

 

Minecraft server tråden ligger her.

Lenke til kommentar

Eg har laga ein automatisk reed-farm, rundt to og ein halv stack per hausting.

Har også vedlikeholdt diamantfabrikken min, equivalent exchange <3

Får 7-8 stacks med diamantar om eg lar minecraft idle medan eg er på skule.

 

How?

 

Rundt 12 av

, men litt forbetra. Kvar quarry har redstone som sender puls til quarry-blokka eitt halvt sekund etter den forrige blokka forsvinner. Det går redstone inn i cobblen, som går vidare til quarry-blokka gjennom eitt delay.

Mekanisma har ein tendens til å stoppe opp, men fortsetter om det blir ein block-update nær redstonen. Så eg har ein dispenser-timer som sender ut puls til alle quarries kvar gong ein ting på pressure plate forsvinner. Dispenseren sender då ut enda ein ting, som landar på pressure platen.

Lenke til kommentar

Var litt misfornøyd med ytelsen til Minecraft på laptopen da jeg falt ned til ca 50FPS i snitt på "Fancy" i 1920x1080. Så googlet litt rundt og fant ut at jeg kan overklokke skjermkortet mitt som er et Geforce GT540m.

 

Nå ligger jeg i snitt på ca 85FPS og mitt GT540m yter et sted mellom GT550m og GT555m, grafikkort man normalt finner i laptoper som koster ca 1000-2000kr mer en hva jeg betalte for min :)

 

Ble faktisk ikke mer en ca 10 grader varmere heller, men er enda under 70*c i Minecraft :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som er flink med essentials trade?

 

Jeg lurer på om det er mulig å fikse det slik at det må selges en item til butikken for at den skal kunne kjøpes fra butikken, altså at stocken på butikken kommer fra spillere, og kjøpes av spillere.

 

Brukes skilt, ikke /buy og /sell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...