Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Håhå, jeg fikk en perfekt ny verden med random seed her. Snudde meg litt rundt, ser rett inn i to fjell som er ca sammenvokst. Akkurat der de møtes er det perfekt plass til en (utvendig) 7x7-hytte (som er standardhytta mi). Smekker den opp og nå er det bare å begynne å grave seg nedover.

 

Det vil si.

 

Det er bare å begynne og grave seg nedover etter at jeg har:

 

1. Tatt backup av my documents + .minecraft

2. Slått av pcen, skrudd opp lokket og dratt ut 5 kilo støv fra vifta.

3. Funnet windows-disken min

4. Formatert og reinstallert OS.

5. Lastet ned Minecraft på nytt.

 

Hurra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håhå, jeg fikk en perfekt ny verden med random seed her. Snudde meg litt rundt, ser rett inn i to fjell som er ca sammenvokst. Akkurat der de møtes er det perfekt plass til en (utvendig) 7x7-hytte (som er standardhytta mi). Smekker den opp og nå er det bare å begynne å grave seg nedover.

 

Det vil si.

 

Det er bare å begynne og grave seg nedover etter at jeg har:

 

1. Tatt backup av my documents + .minecraft

2. Slått av pcen, skrudd opp lokket og dratt ut 5 kilo støv fra vifta.

3. Funnet windows-disken min

4. Formatert og reinstallert OS.

5. Lastet ned Minecraft på nytt.

 

Hurra.

 

Er det virkelig så utrolig vanskelig å fjerne støv en gang i året? En ubrukt tannbørte og trykkluft på boks funker fjell.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe støv i vifta mi etter to år i drift. Bråker like jævlig og blir like varm uansett. Only if I could make my own laptop :hrm:

 

notch Markus Persson

We won the interim injunction! We can keep using the name "Scrolls". ZeniMax/Bethesda can still appeal the ruling, but I'm very happy. :D

3 hours ago

 

Ser ut som Notch og gutta vinner duellen. Kanskje det blir Quake 3 konkurranse allikevel :hmm:

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Dobbeltap på hoppeknappen. Personlig synes jeg det er kjekkere å bygge enn å mine, og da blir det til at jeg bruker mye tid i creative mode :)

 

Jeg hadde også brukt mer tid i creative hvis det bare hadde vært noen grunn til å bygge redstonemekanismer der. Jeg synes dog det er noe av det artigste, og da holder jeg meg i survival.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...