Leo_Khenir Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Genererte ett nytt map nå i 1.8 offisiell beta. Kom ikke ett eneste tre av noe som helst slag i mils omkrets Sucks to be you, jeg spawna midt i en jævla svær skog.
Puke Nukem Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Sucks to be you, jeg spawna midt i en jævla svær skog. Jeg også, så aner ikke hvordan det ser ut rund meg...
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 LOL Endermen tar med seg blokker fra de genererte husene i NPC byene
AltF4 Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Nei, sliter ikke med det jeg heller. Verre er det at spillet kræsjer en gang i minuttet.
Lumpness Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander 1
Daron Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Fikk oppdatert.. men har måtte spille offline i hele kveld.. Spillet kræsjer hver 5 minutt grunnet mangel på minne... vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det.. skulle ellers ha gitt spillet nok minne.. Har ikke funnet noen by ennå.. men fant en dungeon med gamle jernbanespor og støttepillarer i tre.. Lå i bunnen av en kløft som gikk helt ned til bedrock.. Eller det vil si, det var to kløfter.. en som gikk halveis ned.. som krysset en ny en som lå under.. og den gikk helt ned... Vet ikke om det er oppdateringen, eller jeg som har vært heldig, men det er noen fantaskiske huler og formasjoner i det nye mappet jeg genererte.. 1
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander Den var da ikke så vanskelig.... er allerede fult i gang jeg.. har shitloads med tre... Tok meg ca 3 minutter å finne et annet sted med 1 enslig tre.. Denne droppet 1 sappling og siden det spawnet skjelletter på natten som døde i sola fikk jeg bone meal... tre nr 2 ga 5 sappling.. bone meal... and on and on.. 1
reversfaen Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander Jeg spawna på en øy uten trær... 2
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander Den var da ikke så vanskelig.... er allerede fult i gang jeg.. har shitloads med tre... Tok meg ca 3 minutter å finne et annet sted med 1 enslig tre.. Denne droppet 1 sappling og siden det spawnet skjelletter på natten som døde i sola fikk jeg bone meal... tre nr 2 ga 5 sappling.. bone meal... and on and on.. Kan også nevne at denne øya også hadde 8 kull lett tilgjengelig på overflaten, og masse med reeds. Drepte en spider rimelig lett og fikk 2 string: Fiskestang.
Aiven Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 (endret) Teksturpakken min er oppdatert til 1.8. Last ned her. Flammenes hav - ep. 4 ble lagt ut i kveld. Se den her. Aviencraft 0.70.zip Endret 14. september 2011 av Avien 2
Villanden Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Den var da ikke så vanskelig.... er allerede fult i gang jeg.. har shitloads med tre... Tok meg ca 3 minutter å finne et annet sted med 1 enslig tre.. Denne droppet 1 sappling og siden det spawnet skjelletter på natten som døde i sola fikk jeg bone meal... tre nr 2 ga 5 sappling.. bone meal... and on and on.. 5
Mr. A Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 (endret) Noen som har muligheten til å legge ut Minecraft 1.8 Clienten? Minecraft.net er oppe igjen. Endret 14. september 2011 av Mr. A
Lumpness Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander Jeg spawna på en øy uten trær... Samme her , måtte svømme rimelig langt for å finne trær : Rød ring : Hvor jeg starten uten en shit tilgjengelig Hvit ring : Første øya jeg fant med 1 stykk tre Rosa ring : Øy Nummer 2 Med flere trær
Woltox Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Fikk oppdatert.. men har måtte spille offline i hele kveld.. Spillet kræsjer hver 5 minutt grunnet mangel på minne... vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det.. skulle ellers ha gitt spillet nok minne.. Har ikke funnet noen by ennå.. men fant en dungeon med gamle jernbanespor og støttepillarer i tre.. Lå i bunnen av en kløft som gikk helt ned til bedrock.. Eller det vil si, det var to kløfter.. en som gikk halveis ned.. som krysset en ny en som lå under.. og den gikk helt ned... Vet ikke om det er oppdateringen, eller jeg som har vært heldig, men det er noen fantaskiske huler og formasjoner i det nye mappet jeg genererte.. Lagd en fin manual ossen gi minecraft mere minne(pga minne bugen som de sliter med å fikse) Min tråd
frds Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Chestlock plugin ser ut til å ikke virke, noen som vet hvor jeg kan skaffe en som virker i 1.8?
Lumpness Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Jeg slo av pagefile i windows og Minecraft gikk mye mer smooth , kan ha noe med at min HD er gammel og treig , derfor jeg opplevde lagg etter update til 1.8
Woltox Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Chestlock plugin ser ut til å ikke virke, noen som vet hvor jeg kan skaffe en som virker i 1.8? Med tanke på at bukkit ikke har kommet ut ennå, så tenker jeg du må smøre deg med tid, og sjekke selv på www.google.com eller www.bukkit.org - plugins
Mr. Hermonella Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 http://twitter.com/#!/Craftbukkit/status/114197311860654080 Linker til bukkit for 1.8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå