Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, kan det, men de renner ikke evig bortover. Så etter 10 blokker ellerno så må jeg lage en ny kilde. Prøver å få den til å vare lenger, men grenser for hvor langt jeg kommer.

Vann renner 7 blokker bortover.

Hva mener du egentlig med vannvei? Bortover på flatmark, eller med rennendes vann for å frakte varer?

Lenke til kommentar

Han fyren der var sykt scrub. Tror man må bruke workbench for å åpne inventory og aner ikke hva en spade er. Heisen hans fungerer ikke engang.

og hva snakker du om?

 

Og kva snakkar du om…?

hvis han snakker om den filem jeg la ut så kjønner jeg ikke hva han snakker om. at jeg ikke brukte spade har jo ikke noe å si og om vannheisen funker nå eller ikke etter oppdaterngen vet jeg ikke(eller om han har laget den feil) var bare det + for å lage bøtte må man bruke benken..

:)

Lenke til kommentar

Da genererte spillet en ekstra port istedet for å sende meg igjennom min egen. Eg fant ut att spillet gjorde det fordi eg hadde blokker rett bak porten. Får håpe det går bra nå :)

 

EDIT: Nei det gjorde det ikke :(

Fikk endelig en port til å fungere skikkelig i går (inn og ut av samme). Det er sikkert andre som har klart det samme, men dette var altså første gang for meg.

Plasserte porten langt inne i en av mine nye biomes, høyt over en ganske stor innsjø.

Havna heldigvis på et greit sted i nether. Ikke avlåst på ei lita hylle.

post-87551-1288628171,9355_thumb.png

Lenke til kommentar

Han fyren der var sykt scrub. Tror man må bruke workbench for å åpne inventory og aner ikke hva en spade er. Heisen hans fungerer ikke engang.

og hva snakker du om?

 

Og kva snakkar du om…?

hvis han snakker om den filem jeg la ut så kjønner jeg ikke hva han snakker om. at jeg ikke brukte spade har jo ikke noe å si og om vannheisen funker nå eller ikke etter oppdaterngen vet jeg ikke(eller om han har laget den feil) var bare det + for å lage bøtte må man bruke benken..

:)

 

Er det du som har laget videoen?

 

Jeg mener at han sløser sykt med tiden til de som ser på med å bare slå på bakken med hånda, lager et system som ikke fungerer (han må ut av båten for at den skal nå helt bort) og at han gikk helt bort til workbench for å flytte båten fra inventoryet og ned til actionbaren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja. jeg lagde videoen.

grunnen til at jeg brukte benken var fordi jeg skulle vise hvordan man lagde bøtte og båt.

jeg spolte mens jeg hakket i bakken. da tar det jo ikke så lang tid, men kjønner hva du mener.

tilslutt. det med båten er meningen. den skal stoppe på kanten sån at båten blir igjen. fordi jeg bruker det systemet i hulene mine der det er 64 blokker ned. da går det mye fortere å ta båten opp og ned. og jeg slipper å ta en ny båt ver gang jeg skal ned.

:)

Lenke til kommentar

grunnen til at jeg brukte benken var fordi jeg skulle vise hvordan man lagde bøtte og båt.

Du har allerede laget (vist) bøtte og båt.

Ved 3:43 går du bort til workbenchen for å stokke om på inventoryen din. Regner med at det er det han snakker om.

oja. :blush: det vet jeg ikke hvorfor jeg gjore. vet om at det går ann å trykke "I"

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...