Gå til innhold

Lost 6x12: “Everybody Loves Hugo”(USA)


Anbefalte innlegg

hurleye.jpg

Her skal det bare diskuteres episode 12 av sesong 6, “Everybody Loves Hugo”. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

“Everybody Loves Hugo” was written by Edward Kitsis & Adam Horowitz and directed by Dan Attias.

 

Recaps av forrige episode

Choekaas(Driveshaft) recap av “Happily Ever After”

Mahavishnu`s(Jaga) recap av “Happily Ever After”

 

 

Ukas Totally Lost er oppe på denne linken dag tirsdag.

http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html

Teasere nederst i videoen.

 

Forhåndsdiskuter forventninger og episoden når den er sendes/er sendt, episoden sendes kl.2-3 natt til onsdag på ABC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overaskende at Ilana skulle sprenge, følte at det ene sekundet var hun der og det andre var hun borte, sånn plutselig. Ikke slik som de andre dødsfallene vi har hatt, med unntak av Artz da :p Tror dere at det var en grunn til at MiB hev Des i brønnen utenom å bli kvitt han. Men pga elektromagnetismen som er på den delen av øya?

Lenke til kommentar

Wow, dette var rett og slett helt fantastisk. Jeg har sikkert sagt dette om mange av denne sesongens episoder, men det er fordi denne sesongen har jevnt over vært den beste, siden sesong 1. Vi fikk svar på hva hviskingen er. Og vi begynner å se konturene av hva Desmonds oppgave er, i den andre tidslinjen. Selv om jeg fortsatt er en smule forvirret over hvorfor han drepte Locke. Det virker også som om mange av karakterene kommer til å møtes på sykehuset, Jin og Sun er på vei dit, Sayid er der på grunn av broren sin, Jack jobber der, Claire var til undersøkelse der, Charlie kommer vel tilbake dit etter et av sine selvmordsforsøk. Hmm, dette blir kjempespennende.

 

Personlig likte jeg ikke helt at Iliana døde, følte nesten at jeg ville vite litt mer om henne. Det virker som om hun vet mye, og det virker som om hun har vært på øya før, men samtidig har Richard aldri møtt henne. Ja, skulle vel likt å vite mer om henne, men, men, hennes litt tidlige og brå død, gjorde at jeg nesten hoppet opp av stolen da hun ble sprengt av dynamitten, lol...

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Des kjørte på Locke for at han skulle få en nær døden opplevelse slik at han så hva som skjer på øya i FSW, tipper jeg. Men han kunne jo gjort det på en litt annen måte. Ellers en syk teori, Desmondene har byttet plass og FSW Des er nå på øya, derfor han viste at Locke hadde falt ut av huset når han ble lam og han skulle gjøre noe av det samme igjen. Syk teori, sikkert 99 % feil, men hadde vært morsomt.

 

Noen meninger om Pierre Chang i denne episoden, han skulle jo egentlig ha vært nærmere 70 i 2004, produksjons feil eller ligger det noe mer bak.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Jeg stusset litt over at Pierre Chang så likedan ut på 2000-tallet (i hvilket år foregår FSW, egentlig?) som han gjorde på 70-tallet i den originale tidslinjen. Og ellers er jeg sikker på at det Teipball sier er rett, Desmond prøver å gi alle en opplevelse som ligner på noe viktig som har hendt i livene deres i den originale tidslinjen, for at de skal få minnene tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...