Gå til innhold

Gjett hva Microplex har fått inn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
hmm..snodig at Microplex plutselig har valgt å ta inn denne vifte løse psu'en. Jeg var i kontakt med dem for ca. 6-9 md. siden. Fikk da beskjed om at den skulle de ikke ta inn i sitt sortiment fordi den blir ALT FOR VARM!!...

Kanskje fordi det er blitt laget en ny type som ikke produserer så mye varme?

Lenke til kommentar

Underlig at så mange kan uttale seg så bastant om et produkt uten å ha prøvd det :-?

 

Selv har jeg denne strømforsyningen i min PC, som forresten er TOTALT vifteløs uten at det skaper noen problemer (vannkjølt). Det eneste man bør passe på er å lage viftehull i kabinettet over PSU'en (hvis det ikke er det fra før) slik at den varme luften kan stige opp på naturlig vis (trenger ikke vifte for å akselerere dette).

 

Nå er PC'en min så stille at selv min Seagate Barracuda V inne i en vibrasjonsdempet harddiskkjøler kan høres. Før trakk jeg et lettelsens sukk hver gang jeg skrudde av PC'en og viftene stoppet, selv om jeg brukte støysvake vifter og PSU. Nå er det bare deilig stille hele tiden :woot:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå.. den saken der leverer ca. like mye strøm som to Nokia mobiltelefon ladere. Helt ubrukelig for folk som har en litt småkvass maskin.

 

Har man derimot en vifteløs maskin som ikke trekker mye strøm (en strippa XP1700+ feks) så duger den.

 

Prisen er uansett HELT borte i natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...