Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg langt nede. Har gjort noe skrekkelig dumt, som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme ut av,uten å gjøre enda mer dumt.

Da jeg gikk en tur et sted jeg pleier gå, fikk jeg et dumt innfall. Gikk bort til en bolig som sto like ved, og studerte et øyeblikk på noen vinduslister, fordi jeg skal gjøre noe selv. Det var sent og mørkt, og jeg tenkte ikke tanken at noen merket det. Like etter da jeg gikk videre, så jeg noen sto litt ovenfor på andre siden og røkte. De så det garantert, og har helt sikkert trodd jeg er en kikker som kikker inn viduer.FRor sånn har det jo sett ut!

Ingen kommer til å tro på den dumme forklaringen min, og det er vel like dumt å gå bort senere og forsøke forklare det. Da vil de sikkert spør hva jeg heter også.
Hva ville andre gjort i en sånn idiotisk situasjon? Er så lei meg for at jeg er så innmari dum og gjør sånt uten å tenke :(



Anonymous poster hash: 1dbb9...535
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville sagt at jeg hadde vært en skikker. Men det er bare meg. Bedre det enn å fortelle at jeg har en fetish for vinduslister.

 

Du mener du hadde sagt du var en kikker? Det syntes jeg ville være rart når det ikke var sant. Jeg har jo ikke fetsih for vinduslister. Det var av bygningsteknisk interesse jeg fikk det innfallet.

 

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

Lenke til kommentar

Aha, ja, jeg forstår det kan være et pinlig øyeblikk for deg.

 

Men sannheten er at du ikke kan gjøre noe med noe som allerede har skjedd deg.

 

Du kan bare gjøre noe akkurat nå. Du må slutte å tenke på fortiden og fremtiden.

 

Tenk på at du skal ha det godt nå, uansett hva folk måtte tro om deg, så spiller det ingen rolle, for om 100 år er alt ting glemt. Livet er kort.

 

Ting er så ubetydelig at de ikke er verdt å tenke på en gang.

 

Vi bruker alt for mye krefter og energi på ting som ikke betyr noe.

Lenke til kommentar

 

Nå er jeg langt nede. Har gjort noe skrekkelig dumt, som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme ut av,uten å gjøre enda mer dumt.

 

Da jeg gikk en tur et sted jeg pleier gå, fikk jeg et dumt innfall. Gikk bort til en bolig som sto like ved, og studerte et øyeblikk på noen vinduslister, fordi jeg skal gjøre noe selv. Det var sent og mørkt, og jeg tenkte ikke tanken at noen merket det. Like etter da jeg gikk videre, så jeg noen sto litt ovenfor på andre siden og røkte. De så det garantert, og har helt sikkert trodd jeg er en kikker som kikker inn viduer.FRor sånn har det jo sett ut!

 

Ingen kommer til å tro på den dumme forklaringen min, og det er vel like dumt å gå bort senere og forsøke forklare det. Da vil de sikkert spør hva jeg heter også.

Hva ville andre gjort i en sånn idiotisk situasjon? Er så lei meg for at jeg er så innmari dum og gjør sånt uten å tenke :(

 

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

 

Kjenner du de som evt så deg? Om ikke, hvorfor bry seg? Skulle du noen gang bli konfrontert med det, er det ikke verre enn å si "Tja, det var helt sikkert i tida hvor jeg pusset opp huset, da kikket jeg mye på løsningene andre hadde på huset sitt". Virker som en bagatell å bli kjempeparanoid for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nå er jeg langt nede. Har gjort noe skrekkelig dumt, som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme ut av,uten å gjøre enda mer dumt.

 

Da jeg gikk en tur et sted jeg pleier gå, fikk jeg et dumt innfall. Gikk bort til en bolig som sto like ved, og studerte et øyeblikk på noen vinduslister, fordi jeg skal gjøre noe selv. Det var sent og mørkt, og jeg tenkte ikke tanken at noen merket det. Like etter da jeg gikk videre, så jeg noen sto litt ovenfor på andre siden og røkte. De så det garantert, og har helt sikkert trodd jeg er en kikker som kikker inn viduer.FRor sånn har det jo sett ut!

 

Ingen kommer til å tro på den dumme forklaringen min, og det er vel like dumt å gå bort senere og forsøke forklare det. Da vil de sikkert spør hva jeg heter også.

Hva ville andre gjort i en sånn idiotisk situasjon? Er så lei meg for at jeg er så innmari dum og gjør sånt uten å tenke :(

 

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

 

Kjenner du de som evt så deg? Om ikke, hvorfor bry seg? Skulle du noen gang bli konfrontert med det, er det ikke verre enn å si "Tja, det var helt sikkert i tida hvor jeg pusset opp huset, da kikket jeg mye på løsningene andre hadde på huset sitt". Virker som en bagatell å bli kjempeparanoid for.

 

 

Tror du har rett, for samme konklusjon er jeg kommet til selv. Deppet er gått over, og jeg klarer la være bry meg særlig mer. Nei, jeg kjenner dem ikke og tror ikke de har peiling hvem jeg er heller.

 

Men jeg sier tusen takk for innspillet, og er glad andre også ser det på samme måte jeg gjør selv nå. :)

 

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg burde sikkert ikke skrive dette her, siden jeg da graver meg ned i negative tankene igjen, men jeg føler jeg bare må få det ut.

 

Jeg er så utrolig dårlig på å være alene. Jeg takler singeltilværelsen ekstremt dårlig. Er elendig på å ha det bra med meg selv, og det er så sinnssykt slitsomt.. Jeg vet at jeg burde bare forbli singel leeeenge nå, men jeg er ikke vant til å være for meg selv. Jeg er ensom og savner sårt å ha noen å kose med og bare være sammen med :( Har vært på flere dates, men alle er bare ute etter sex. Jeg orker ikke mer av å pule rundt. Jeg vil ha noen å være glad i.. samtidig så innser jeg at jeg er så fucked up og ødelagt at jeg ikke burde fokusere på å finne noen. Det er som et evig jag, jeg føler jeg MÅ finne noen NÅ. Snakk om å være patetisk...

 

:( utsultet på kos og nærhet, etter en mnd eller så. Sex døyver i hvert fall ingenting. Er så lei av å føle meg som en kjøttbit. Er vel jeg som fremstår sånn siden alle mannfolkene tydeligvis bare ser på meg som et potensielt knull.

 

Jeg er bare tom..

 

Anonymous poster hash: 33323...088

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

 

Nå er jeg langt nede. Har gjort noe skrekkelig dumt, som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme ut av,uten å gjøre enda mer dumt.

 

Da jeg gikk en tur et sted jeg pleier gå, fikk jeg et dumt innfall. Gikk bort til en bolig som sto like ved, og studerte et øyeblikk på noen vinduslister, fordi jeg skal gjøre noe selv. Det var sent og mørkt, og jeg tenkte ikke tanken at noen merket det. Like etter da jeg gikk videre, så jeg noen sto litt ovenfor på andre siden og røkte. De så det garantert, og har helt sikkert trodd jeg er en kikker som kikker inn viduer.FRor sånn har det jo sett ut!

 

Ingen kommer til å tro på den dumme forklaringen min, og det er vel like dumt å gå bort senere og forsøke forklare det. Da vil de sikkert spør hva jeg heter også.

Hva ville andre gjort i en sånn idiotisk situasjon? Er så lei meg for at jeg er så innmari dum og gjør sånt uten å tenke :(

 

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

 

 

Hvis noen spør kan du jo bare vise til det eventuelle listverket du har gjort hjemme og si at du bare studerte det.

Gjør fort sånt selv, er litt distré noen ganger.

Lenke til kommentar

Har så lyst til å kutte meg, fy faen. Har ikke vært hos psykologen på lenge og det vil enda gå tre uker før jeg kan gå dit igjen. Føler meg forlatt, siden hun skal slutte i september/oktober. Alle forlater meg før eller siden, burde faen meg ikke levd jeg. Den dagen jeg mister min samboer skal jeg endelig ta motet til meg og gjøre slutt på dette livet.

 

Kunne ruset meg på alkohol for å dempe smerten litt, men jeg blir uvel bare av lukten...

 

Jeg tror jeg trenger å grine, men ingenting kommer ut.

Lenke til kommentar

Kan skjønne det, hvis man knytter seg til dem... noe jeg ikke gjør, jeg blir bare lei av dem og vil gjerne bytte. Hm, mystisk det du sa nå... lurer på om det egentlig finnes noen jeg er glad i... men, det er jo bra med folk som har den evnen, selv om det nok blir mye vondt av det og...

 

Knytter meg lett til dem hvis de er hyggelige, særlig henne for hun er en engel så jeg kommer til å savne henne når hun slutter. Det er godt å ha evnen til å være glad i noen, men kanskje vondt også fordi før eller siden blir man jo bare forlatt, og da sitter man igjen med sorgen alene.

 

Jeg har ihvertfall drukket nå og er litt småfull. Det er deilig.

Lenke til kommentar

Har så lyst til å kutte meg, fy faen. Har ikke vært hos psykologen på lenge og det vil enda gå tre uker før jeg kan gå dit igjen. Føler meg forlatt, siden hun skal slutte i september/oktober. Alle forlater meg før eller siden, burde faen meg ikke levd jeg. Den dagen jeg mister min samboer skal jeg endelig ta motet til meg og gjøre slutt på dette livet.

 

Kunne ruset meg på alkohol for å dempe smerten litt, men jeg blir uvel bare av lukten...

 

Jeg tror jeg trenger å grine, men ingenting kommer ut.

Du høres sånn halvveis ut som en eks-kjæreste av meg.

Ikke ta det negativt, jeg var (Og for så vidt er, selv om jeg ikke har noen kontakt) veldig glad i jenta.

Men det var noen misforståelser frem og tilbake som ødela.

Ihvertfall for min del.

(Hadde for øvrig ingen tilknytning til forrige innlegg jeg hadde, sånn, om noen skulle lure.)

Lenke til kommentar

 

Har så lyst til å kutte meg, fy faen. Har ikke vært hos psykologen på lenge og det vil enda gå tre uker før jeg kan gå dit igjen. Føler meg forlatt, siden hun skal slutte i september/oktober. Alle forlater meg før eller siden, burde faen meg ikke levd jeg. Den dagen jeg mister min samboer skal jeg endelig ta motet til meg og gjøre slutt på dette livet.

 

Kunne ruset meg på alkohol for å dempe smerten litt, men jeg blir uvel bare av lukten...

 

Jeg tror jeg trenger å grine, men ingenting kommer ut.

Du høres sånn halvveis ut som en eks-kjæreste av meg.

Ikke ta det negativt, jeg var (Og for så vidt er, selv om jeg ikke har noen kontakt) veldig glad i jenta.

Men det var noen misforståelser frem og tilbake som ødela.

Ihvertfall for min del.

(Hadde for øvrig ingen tilknytning til forrige innlegg jeg hadde, sånn, om noen skulle lure.)

 

 

Neida, tar det overhodet ikke negativt. Tåler å høre såppass. Jeg vet jo at psykisk syke ofte kan være vanskelige å være sammen med.

Lenke til kommentar

Knytter meg lett til dem hvis de er hyggelige, særlig henne for hun er en engel så jeg kommer til å savne henne når hun slutter. Det er godt å ha evnen til å være glad i noen, men kanskje vondt også fordi før eller siden blir man jo bare forlatt, og da sitter man igjen med sorgen alene.

 

Jeg har ihvertfall drukket nå og er litt småfull. Det er deilig.

 

Hm, hender det aldri at det er du som forlater noen? Spør av sånn interesse for "feltet".

Lenke til kommentar

 

 

Har så lyst til å kutte meg, fy faen. Har ikke vært hos psykologen på lenge og det vil enda gå tre uker før jeg kan gå dit igjen. Føler meg forlatt, siden hun skal slutte i september/oktober. Alle forlater meg før eller siden, burde faen meg ikke levd jeg. Den dagen jeg mister min samboer skal jeg endelig ta motet til meg og gjøre slutt på dette livet.

 

Kunne ruset meg på alkohol for å dempe smerten litt, men jeg blir uvel bare av lukten...

 

Jeg tror jeg trenger å grine, men ingenting kommer ut.

Du høres sånn halvveis ut som en eks-kjæreste av meg.

Ikke ta det negativt, jeg var (Og for så vidt er, selv om jeg ikke har noen kontakt) veldig glad i jenta.

Men det var noen misforståelser frem og tilbake som ødela.

Ihvertfall for min del.

(Hadde for øvrig ingen tilknytning til forrige innlegg jeg hadde, sånn, om noen skulle lure.)

 

 

Neida, tar det overhodet ikke negativt. Tåler å høre såppass. Jeg vet jo at psykisk syke ofte kan være vanskelige å være sammen med.

 

Det var ikke det at personen var vanskelig å være sammen med, da jeg generelt takler slikt relativt greit.

Var mer det at, pga avstand, det ble vanskelig å stole på hverandre.

Hjalp ikke at jeg hadde lett for å bli sjalu på den tiden heller. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...