Gå til innhold

Har ventet siden den 14.01 på pakke fra Databutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merket med rødt!?? Har du lest hva de sier om rødt merke:

 

Mangelvare. Varen finnes ikke for direkte levering fra våre leverandører til oss, ofte finnes ikke produktet på markedet i det hele tatt. Dette kan komme av at produktet er helt nytt og det er stor etterspørsel på markedet, eller det motsatte - at produktet er på veg til å utgå.

Leveringstid: Ikke mulig å angi leveringstid. Vennligst mail oss ikke med spørsmål angående når vi får inn varer med rød markering - vi har dessverre ikke noen beskjeder å komme med og tør ikke komme med noen gjetting på leveringstider.

 

Høres ikke bra ut det der! Jeg har bestilt flere ganger, da kun med grønne og blå merker, og da går det rimelig kjapt stort sett. Alt fra 3 dager til halvannen uke har jeg opplevd med disse fargene.

 

[ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-01-29 11:48 ]

Lenke til kommentar

Du burde sende en email til dem. Den aautomatiske ordreforespørselen til Databutikken er rett og slet elendig. Jeg opplevde det samme som deg med en vare (Artic Silver II) som var merket blått. De sendte aldri noen email til meg om at hele orderen ble forsinket pga den ene varen som de ikke hadde på lager. Når jeg sendet email til dem etter en ukes tid og da innrømmetdem at de ikke hadde peiling på når de fikk in AS II. Jeg mener å ha lest på kundesidene til Databutikken at skal informere per email dersom en vare forsinkler orderen et hvis antal dager.

 

Jeg vil si at kundeservicen til Databutikken er veldig dårlig. Det er kun prisene som er bra hos Databutikken. De har mye å lære av f.eks PS Data når det gjelder kundeservice, ordreinfo og rask levering.

Lenke til kommentar

Jeg ba dem ta vekk AS II dersom de ikke fikk den inn innen 2-3 dager. De tok AS II vekk og da kom pakken relativt raskt(2-3 dager). Jeg fikk den for et par uker siden (husker ikke helt). Du bør sende dem en email. Det er utrolig dårlig at de ikke har informert deg om at de ikke vet når de kan levere varen.

 

[ Denne Melding var redigert av: SAA på 2002-01-29 14:46 ]

Lenke til kommentar

Dette er hvorfor jeg bruker ITbutikken.dk i stede for databutikken selvom de er litt dyrere. Ordere systemet deres er helt genialt med tanke på å slette varer, legge til varer på en ordre der ikke alt er sendt, få dem til å sende delordrer selvom ikke alle varene er kommet inn på lager o.s.v.

Lenke til kommentar

Jeg syntes også databutikken hadde noe lang leveringstid, men er til gjengjeld godt fornøyd av informasjonen og kundebehandlingen jeg har fått - i tillegg til at de var billigst med klar margin.

 

Espen

 

Epox 8kha+

XP1800 med taisol 760

256Mb DDR

Kyro2 64Mb

100Gb Western Digital + 30Gb Barracuda

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Databutikken !!

Eneste svar jeg fikk var:

Det ser mørkt ut med dette kortet.

Hmmm, dette er for dårlig svar, så jeg sende mail tilbake og bad om mer spesifisert dato for ankomst av min pakke. Da svarte de:

När leverantör ej kan bekräfta något leveransdatum så kan jag dessvärre ei

ge dig något bättre svar...

Beklagar...

 

Dette syns jeg er for dårlig!!!

 

Men jeg vil ha det skjermkortet!!!

Kjelli

Lenke til kommentar

...vel og merke hvis du har tid til å vente noen uker til GF4 kortene kommer til Norge.

 

Nå vet jeg ikke hva det kosta det kortet du bestilte, men en rask sammenligning hos Komplett:

Creative 3DBlaster GeForce3 Ti500 64MB 3,695,-

Creative 3DBlaster GeForce4 Ti4400 128MB 3,418,-

Creative 3DBlaster GeForce4 Ti4600 128MB 4,343,-

 

I tillegg kommer GF4Ti4200 etter hvert. I følge

http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/...0206/index.html

ligge det i ytelse noe over GF3Ti500, men til en mye lavere pris (forventet ca. 2.500,- NOK)

 

[ Denne Melding var redigert av: Wiker på 2002-02-08 13:30 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...