Gå til innhold

Tera Online tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Snip*

Stillingen står 5-2 :nei: Du skal få en smakebit når jeg henter Sorc'n min, Mystic var ikke no morro i PvP. :closedeyes:

Haha, lykke til neste gang. GG. :lol:

Jeg fikk forresten hjelp fra noen i guilden og har den halo tingen over hodet nå! :wow:

Skrevet

Jeg fikk forresten hjelp fra noen i guilden og har den halo tingen over hodet nå! :wow:

Hvordan? :p er ikke det achievement ? :hm:

Jo, 300 mining-gathering. Fikk hjelp av noen i Guilden når jeg måtte gathere i lvl 50 områder. :)

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg Tera og holder på å laste det ned nå og lurer i den sammenheng hvilken server det er flest nordmenn på?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det 20 prosent rabatt på spillet til den 8.

Hmm nå vet jeg ikke som jeg skal laste ned Tera eller Secret world,..... (tenke tenke)

Skrevet

Secret World, helt klart. Jeg kjøpte Tera nylig på impuls og spilte det en stund, og likte det ganske godt. Men kom i skade for å prøve closed beta av Secret World, så jeg kjøpte det også og har knapt rørt noe som helst annet siden da. :)

• Liker 1
Skrevet

Nå er det 20 prosent rabatt på spillet til den 8.

Hmm nå vet jeg ikke som jeg skal laste ned Tera eller Secret world,..... (tenke tenke)

Du spørr i tera tråden om hvilket spill du skal kjøpe?.. Koser meg med tera for tiden. Har ikke testet tsw så skal ikke uttale meg om det. Det finnes en trail av tera som du kan teste :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det helt dødt i de norske guildene på Samael for tiden?

Vurderer å starte opp igjen men har ingen venner som spiller lenger, så trenger et sosialt sted å starte :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kjøte Tera og lirte på hvilken server de fleste er på? Jeg ser bare fire servere atm :O Der tre er PvE og en PvP. Og jeg ser ikke serveren samael i det hele tatt :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...