Gå til innhold

Hvordan kjøper jeg et trommesett?


Soffelol

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg skal kjøpe et trommesett snart. Jeg vet hva det skal bestå av, men jeg finner ingen Norske butikker som selger et trommesett som består av akkurat det jeg trenger. Så åssen skal jeg få tak i dette trommesettet og får jeg med hardwaret til trommene når jeg kjøper det?... (Trommesettet på bilde bare med Crash x2, HiHat og Ride.)

 

Ja, jeg er HELT nybegynner med å kjøpe trommesett! Jeg har hatt et digitalt trommesett i 3 år nå.

post-187352-1270309222,7279_thumb.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

imerslund (4sound.com) har masse, samme har trommeslager.no. Ellers er det vel vanligst at settene kommer i pakke med 5 trommer, så må du kjøpe til en tam til samt dobbelpedal

 

Men må jeg til produsenten selv for å få en single tam, eller er det noen butikker som selger de for seg selv?

 

Og selger ikke 4sound.com bare til Sverige?

Endret av Soffelol
Lenke til kommentar

Men hvis en butikk ikke har et trommesett som jeg virkelig vil ha. Kan jeg få de til å bestille det og selge det til meg fra produsenten? Siden det er ingen butikker i Norge som har akkurat det trommesettet jeg vil ha...

Det vet jeg ingenting om, det må du nesten høre med din lokale instrumentbutikk om. Men jeg tror ikke de har et ferdigsett som ligner på din forespørsel, så jeg vil heller anbefale å bare kjøpe tingene separat. Skal fungere veldig fint, det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...