Gå til innhold

Meste du har vunnet på tipping?


Anbefalte innlegg

På extra har jeg funnet 1600ca

Lotto/viking 200 og 45ca

Langoddsen 575(Men så var det en gang jeg tippa på 7 kamper,alle kampene gikk inn bortsett fra 1 selvfølgelig, i siste minutt av overtiden så scorer det andre laget! Typisk

Vant et par ganger på spilleautomat når disse var oppe å gikk rundt om i norges land.. da vant jeg til sammen 7000 på en og samme dag.. Men spillte en del vekk igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har vunnet ca. 1100 kr på tipping en gang. Svært lite lønnsomt i alle fall. Ga derimot bort en lottokupong til min far (i bursdagspresang) da jeg var ung - den ga 8500 kroner i utbetaling. Vant dessuten nesten 3000 kroner på et gratisspill (100 kr) fra Centrebet på oddsen. Men er nok vanskelig å gå i pluss hvis man ikke har så flaks at man tar toppgevinsten i et eller annet spill...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 8 måneder senere...

meste er 25 000 på langoddsen, men da satset jeg 3000. holdt på å vinne litt over 30 000 på 50kr bet på langoddsen, hadde 5 kamper med en sinnsykt odds, noe jeg ikke ikunne forstå, da jeg hadde kjennskap til alle lagene, og 4 av 5 gikk inn, den siste ble målet scort i 86 minutt, det var spania vs kina, hadde på kina med 0 - 1 ( treningskamp ) den kampen blir ikke glemt med det første.

 

vant forresten også 24000 i den første uken jeg startet med poker. 5 dollar i buyin, kom på en 2 plass av over 2500 deltagere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...