Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

kan komme med ei tilbakemelding om hvordan det blir med 1300 rpm noctua.

Spent på om den trippelradden blir nok da det er ganske mange watt den skal bli kvitt når det blir vannkjølt gpu. Ifølge hwmonitor trekke cpuen min 190w(1,7vcore) under pime95 +400w ca på et overklokket skjermkort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har til nå kjørt to looper med mpc355 og thermochill trippelrad. kutter ut vannkjøling på skjermkortene nå, og planlegger å bruke begge radiatorene og pumpene i samme loop til kjøling av cpu og nb. Xeon 3540 krever sin kjøling på 4.4GHz og oppover.

 

Jeg tenkte det slik: pumpe-rad-cpu-nb-pumpe-rad. Tank bruker jeg ikke. Er dette en grei sammensetning, eller bør jeg forandre rekkefølgen på delene?

Lenke til kommentar

Lucky: Ser greit ut, men hadde skaffet meg en dual-topp til pumpene dine...da kan du kjøre de som om de var 1.

 

Mumriken: Driver med det nå, men det ble rensing av det ene og det andre så tar litt tid desverre. Jeg håper på i løpet av kvelden\natten.

 

Poster noen bilder av hvordan Mips ram freezer ser ut innvendig:

Den består av 4 deler: kjøle-plate, "midt-stykke" og 2 "trekanter" til niplene.

 

 

helefraplukks.jpg

 

mispramfreezerrev6insid.jpg

 

 

helesammensatt.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Sliter litt med å se størrelsen på den blokka. Hvis du slenger ut flere bildet, legg en penn eller noe ved siden av, slik at det blir enkelt å sammenligne. Eller bare monter den på brikken :p

 

Rota meg fram til dette, så null stress :p

http://mips-computer.com/images/mch2250.jpg

 

Veldig praktisk og stilrent, men desverre ikke like høytytende som blokker med direkte kontakt. Men definitivt bedre enn luft, og definitivt tøffere.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...