Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der skal vere fysisk plass, men då blokkerer du ein eller to 5,25"-brønnar, alt etter om du skal ha vifte på eller ikkje. Toppen av kabinettet har plass til tre 120mm vifter, så du vil ikkje få festa den siste enden, ikkje at eg ikkje trur det er nok med 12 skruar for ein radiator. :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Her er den på,litt frustrert etter 2 dagers skriung og visse ting går til helvette, og dette er ikke gjort for at det skal se pent ut...ren testing.

Så bra som stockkjølern som er på GT så er det ikke stor forskjell fra denne til den du må ta av HSene på. Pluss du risikerer og drepe brikkene i den prosessen.

Breida: Du bruker skruene på Gt-brikkene til og feste blokka...som er her i et trangt kabinett :!:

 

minneblokkap.jpg

 

Og hva er under den lekre Heatkiller-blokka:

cpuenphk.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Dette var bare test oppsett, skal bytte til annet hk etterhvert så driver og tester forskjellige loops, tror jeg må skifte om fra cpu til minne...siden vannet må gå oppover så blir det litt rart. Men måtte bruke over 1.5 liter væske. Bare raddisen tar 1.2

Positive er at jeg har mindre støy nå, men bedre kjøling;)

Bilder kommer jeg med hele tiden, har noen bilder av Monsta, men syns ikke de ble så fine.

 

Kommer etterhvert en dual bay til 2x355 pumper så da blir ting litt lettere. Da kan jeg lage 2 loops og bruke en raddis;)

Lenke til kommentar

Her er den på,litt frustrert etter 2 dagers skriung og visse ting går til helvette, og dette er ikke gjort for at det skal se pent ut...ren testing.

Så bra som stockkjølern som er på GT så er det ikke stor forskjell fra denne til den du må ta av HSene på. Pluss du risikerer og drepe brikkene i den prosessen.

Breida: Du bruker skruene på Gt-brikkene til og feste blokka...som er her i et trangt kabinett :!:

 

minneblokkap.jpg

 

Og hva er under den lekre Heatkiller-blokka:

cpuenphk.jpg

 

Hvilken stepping er processoren ?

Lenke til kommentar

Ja, dei islendingane er visst ikkje heilt med på notane for tida... :p

 

 

Edit: Det var jo den pumpa eg bestilte, men støyar litt meir enn nødvendig, synast eg. Den er festa men ei sånn dobbeltsidig-teip-støyreduserande-matte på omtrent 0,4-0,5 cm (den som følgde med), men vibrasjonane forplantar seg godt likevel. Vil det vere noko vits i å prøve å feste den på ein annan måte? Evt berre bytte ut den matta med noko anna?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...