andymann Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Well, good evning, people! Jeg har tenkt å kjøpe meg God of War 3, men jeg har aldri spilt de 2 tidligere spillene, så jeg lurer på om jeg går glipp av mye handling om jeg begynner rett på Gow3? Jeg har skikkelig lyst til å spille dette spillet, men jeg gidder ikke å kjøpe det om jeg hopper rett inn i handlingen og ikke aner hva som skjer. Da skaffer jeg meg heller GoW Collection først.
Markaren Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Om du ikke har tenkt å spille de to første må du i alle fall se oppsumeringen av hele historien på youtube. http://www.youtube.com/results?search_query=god+of+war+story&search_type=&aq=f Endret 29. mars 2010 av Markaren
Fenixen Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Anbefaler helt klart God of war collection, men som Markaren sier må du i det minste se youtube vidoene, da får du ganske god innsikt i storyen
Tommy Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Ville helt klart spilt 1'ern og 2'ern først. De er minst like gode (les:bedre) enn 3'ern.
Allt í lagi Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Ville helt klart spilt 1'ern og 2'ern først. De er minst like gode (les:bedre) enn 3'ern. Dette er overhodet ikke riktig, men ja, du bør spille 1 og 2 først ellers vil du skjønne lite av historien. Dessuten er de fantastisk gode spill, og det er ikke rent lite imponerende at 3'rn greide å toppe de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå