Gå til innhold

Utdannelse fra Noroff - Problemer med å finne jobb!


Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Jeg fullførte for ca 1 år siden Teknisk Design DAK 2D/3D som webstudent ved Noroff. Har siden den dagen jeg besto eksamen søkt på flere jobber som en helt, uten noe enda... Er det bare meg eller finnes det ikke jobber til denne utdannelsen? Jeg har prøvd så å si alt :cry:

 

Noen som har noe tips eller noe for som jeg kan gjøre for å finne noe?

 

Jeg ser forøvrig etter jobb i kristiansand og nærtliggende og er desverre ikke istand til å strekke meg noe veldig lengre en bussavstand :(

 

Takk for all hjelp :)

Endret av QuadMan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg vil si velkommen til finanskrisen, Jeg har gått Teknisk Tegning 2siste åra vgs teknisk tegning, og fikk meg jobb gjennom NAV(dagpenger) i nesten 6 mnd, hos et firma her i østfold, og de var fornøyde med meg, men skulle inn i militæret i Januar 2009, og de ville gjerne ha meg igjen når jeg hadde gjort førstegangstjenesten, men så kom denne krisen, firmaet permitterte flere ansatte og jeg kunne bare si hade til den jobben, fikk beskjed om å komme tilbake i 2011. Nå skal det sies at finanskrisen startet når jeg jobbet i rundt november 2008 og er ikke over enda.

Endret av philipps
Lenke til kommentar

Hei dere.

 

Jeg fullførte for ca 1 år siden Teknisk Design DAK 2D/3D som webstudent ved Noroff. Har siden den dagen jeg besto eksamen søkt på flere jobber som en helt, uten noe enda... Er det bare meg eller finnes det ikke jobber til denne utdannelsen? Jeg har prøvd så å si alt :cry:

 

Noen som har noe tips eller noe for som jeg kan gjøre for å finne noe?

 

Jeg ser forøvrig etter jobb i kristiansand og nærtliggende og er desverre ikke istand til å strekke meg noe veldig lengre en bussavstand :(

 

Takk for all hjelp :)

Du må nok flytte på deg Kristiansand er nok ikke det helt store for det du driver med. Prøv å kom til Oslo :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du må nesten regne med å gå ledig en stund. Du har bare ett eneste år med utdannelse, så det er ikke nok i disse tider. Vet om folk med siving utdannelse fra NTNU pluss flere års arbeidserfaring som ikke får seg jobb.

 

Når det gjelder meg selv har jeg bachelor i elektro, noe som egentlig skulle gitt mange muligheter, men havner dessverre alltid bakerst i køen i og med at det er 20-30 søkere med mange års erfaring. Har søkt i over ett år.

Endret av varus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...