Gå til innhold

5x5 MyR - Mikkel™


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I skråbenk skal armene 45 grader opp fra kroppen.

 

I vanlig skråbenk ja, men det er spesielt for programmet her. Hvis man tar skråbenk med 45 grader tar man det som regel i tillegg til flatbenk/benkpress. I dette programmet tar man kun skråbenk og da er det meninga at den skal være neste flat. De fleste andre helkropprogrammer bruker jo enten benkpress eller flatbenk, men dette bruker skråbenk med veldig liten skrå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er rett for å gå opp i fett prosent, ville jeg skaffet meg en fett klype, vekt, målebånd og kamera (trenger ikke å kjøpe nytt hvis du har noe av dette allerede)

 

Det du gjør er at at hver mandags morning (før frokost og alt annet, kan tisse først) Så måler du midje, armer og lår. Tar bilde forfra og fra siden i avslappet "naturlig" positur. Måler fett prosent i armer, midje og lår, samt tar å veier deg. Mens du gjør dette, øker du litt på inntaket og ser hvor forskjellen kommer.

 

Det som og er viktig er å ha rett trening, men jeg går ut i fra at et program med tilleggs navnet Ekstrem Muskelvekst er noe som i det minste kan kalles rett retning ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...