Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet over musikken min på telefonen i går. Lydkvaliteten er helt fantastisk, beste jeg har hatt på noen mobil.

 

Virker ikke som det er mulig å legge forskjellige sanger i mapper da... litt kjipt om man har mange artister med få sanger per artist.

 

Man kan også bare putte på en sang om gangen på spillelister som lages på telefonen. Har ikke prøvd å lage spillelister igjennom Kies enda.

Lenke til kommentar

Noen her som har fått til lyden på filmer med DTS-lyd?

Har lest en eller annen plass at DTS ikke er støttet. Og at den ikke støtter over 6 lydkanaler.

 

EDIT; fant ut hvor jeg leste det

http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/110780-audio-codecs-galaxy-s.html

I have a video streamer sat in my living room that will play all Mkv files, the only thing being is that if they have DTS sound on them they wont play the audio, Anyway i found a work round , re encode the mkv (not touching the video) but re encoding the sound only, to AAC (i think) or AC3 (not totally sure which) using this tool .......

http://vid2eva.lefti.net/viewtopic.php?f=6&t=5

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Står at 3g watchdog ikke fungerer med Samsung?

Stemmer at SGS ikke fungerte med 3G Watchdog før siste versjon kom. I nåværende versjon (0.21.0) fungerer det :thumbup:

 

3G Watchdog + APNdroid er ett must for å ikke ende opp med dyre regninger!

Lenke til kommentar

Fikler fælt på min nye Galaxy S for tida - ikke til udelt glede for min samboer, men...

 

Synes jeg så noe om dette tidligere, men finner det ikke igjen:

 

Når jeg legger inn en avtale i google-kalenderen på telefonen og synker med internett, står avtalen oppført 2 timer seinere på pc´en.

Det samme (med motsatt fortegn) skjer om jeg legger inn på pc´en først.

 

Noen som har idéer på hva dette skyldes?

 

Og:

 

Ser ikke helt vitsen med å bruke telefonens egen kalender, da denne ikke går å synke med google-kalenderen. Er det noen som vet om det går å få opp google-kalenderen som default på telefonen når en oppretter nye avtaler (hendelser)?

Lenke til kommentar

Noen her som har fått til lyden på filmer med DTS-lyd?

Har lest en eller annen plass at DTS ikke er støttet. Og at den ikke støtter over 6 lydkanaler.

 

EDIT; fant ut hvor jeg leste det

http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/110780-audio-codecs-galaxy-s.html

I have a video streamer sat in my living room that will play all Mkv files, the only thing being is that if they have DTS sound on them they wont play the audio, Anyway i found a work round , re encode the mkv (not touching the video) but re encoding the sound only, to AAC (i think) or AC3 (not totally sure which) using this tool .......

http://vid2eva.lefti.net/viewtopic.php?f=6&t=5

 

Jøsses! De leste standalone avspillere og på PC kan downsample til stereo mens man ser. Dårlig. Må man reencode er man like langt som alle mobiler.

 

Jeg blir også skremt av den dårlige online/sync kalender implementasjonen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har opprettet grupper (for SMS, mail etc - var tanken), men: hvordan knytter man kontakter inn i de ulike grupper. Får det ikke til, ingen ting skjer når jeg prøver å legge til medlemmer (+ tegnet for "Legg til medlem"). Har lest user manual, LITE der om temaet!

 

Noen som kan hjelpe...

Lenke til kommentar

Humm; synkronisert med Google Calendar, men er en time forskjell på den integrerte og Google Calendar sin, hvordan ordne opp i dette? :)

 

Selv klarer jeg ikke bestemme meg mellom Galaxy S og Desire, så jeg har enda ikke vært innom Android. Men jeg går ut ifra at problemet ditt kalles sommertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...