Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glasset på SGS er jo av typen GorillaGlass. Det skal tåle en gorillas behandling. :p

 

Glasset er ganske motstandsdyktig mot riper, men husk at det er veldig tynt (i forhold til glasset på iphone). Mister du telefonen på ujevn bakke, med skjermen pekende ned, så kommer den mest sannsynlig til å knuse.

 

Men da hjelper det vel neppe med Invisibleshield heller? Altså om man mister ned telefonen med skjermen først, mot noe som er ujevnt (stein eller annen form for "kant"). Så da er man like langt.

Lenke til kommentar

Glasset på SGS er jo av typen GorillaGlass. Det skal tåle en gorillas behandling. :p

 

Glasset er ganske motstandsdyktig mot riper, men husk at det er veldig tynt (i forhold til glasset på iphone). Mister du telefonen på ujevn bakke, med skjermen pekende ned, så kommer den mest sannsynlig til å knuse.

 

Det kan jeg bekrefte at det gjorde det ikke. :)

Lenke til kommentar

Glasset på SGS er jo av typen GorillaGlass. Det skal tåle en gorillas behandling. :p

 

Glasset er ganske motstandsdyktig mot riper, men husk at det er veldig tynt (i forhold til glasset på iphone). Mister du telefonen på ujevn bakke, med skjermen pekende ned, så kommer den mest sannsynlig til å knuse.

 

Det kan jeg bekrefte at det gjorde det ikke. :)

Min traff bakken sementen ikke mindre enn fire ganger på èn dag. Fortsatt ripefri.

Lenke til kommentar

Hvor mye batteri måtte en ha for å oppdatere via Odin?

 

Edit: Æsj. Rota det til. Måtte legge inn stock, og 2.2 og har nå endelig fått 2.2.1. Blir en lang natt med å lage til innstillinger, og laste ned viktige apps. :thumbdown:

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

Glemte å notere ned hvilken landskode jeg hadde før flashet. Men, har SGS via komplett.no hvorav fikk med telenor reklame osv.

 

Kan jeg da gå utifa at landskoden på min tlf er TEN orginalt ?

Om du kjøpte tlf til red. pris via komplett (operatørlåst) er det nok TEN

 

 

Tviler på var operatørlåst siden jeg kjøpte fullpris rein tlf uten ab hos nettbutikken komplett.no.

Har ellers inget problemmer med mobilen.

 

Tenkte at det bare var greit å hvite hvilken produktlandskode komplett.no selger

 

 

Lenke til kommentar

Glemte å notere ned hvilken landskode jeg hadde før flashet. Men, har SGS via komplett.no hvorav fikk med telenor reklame osv.

 

Kan jeg da gå utifa at landskoden på min tlf er TEN orginalt ?

Om du kjøpte tlf til red. pris via komplett (operatørlåst) er det nok TEN

 

 

Tviler på var operatørlåst siden jeg kjøpte fullpris rein tlf uten ab hos nettbutikken komplett.no.

Har ellers inget problemmer med mobilen.

 

Tenkte at det bare var greit å hvite hvilken produktlandskode komplett.no selger

Jeg kjøpte også fullpris fra Komplett, men koden er NEE hos meg.

Edit: Jeg har noen Tele2-greier på tlf min, men det er noe som er på sim-kortet jeg har fra før. Det der greierne på sim-kortet har ridd med meg på alle tlf jeg har hatt hvor det kortet har blitt brukt.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...