Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker du standard launcher?

Kies har en tendens til å henge seg opp om man bruker en annen enn Touchwiz

Takk for svar, jeg bruker GO luncher EX...Har ikke standard, er det mulig å legge inn det, og hvordan kan jeg i tilfelle gjøre det?

 

Gå til Romkitchen, og lag en update.zip med kun launcher, bare velg Touchwiz, last ned, og installer det som du gjør vanligvis med en rom :)

Lenke til kommentar

Bruker du standard launcher?

Kies har en tendens til å henge seg opp om man bruker en annen enn Touchwiz

Takk for svar, jeg bruker GO luncher EX...Har ikke standard, er det mulig å legge inn det, og hvordan kan jeg i tilfelle gjøre det?

 

Gå til Romkitchen, og lag en update.zip med kun launcher, bare velg Touchwiz, last ned, og installer det som du gjør vanligvis med en rom :)

Takker igjen for raskt svar, skal gjøre det..tenkte forresten å prøve versjon 9_9-11..noen erfaring med den?

Lenke til kommentar

Bruker du standard launcher?

Kies har en tendens til å henge seg opp om man bruker en annen enn Touchwiz

Takk for svar, jeg bruker GO luncher EX...Har ikke standard, er det mulig å legge inn det, og hvordan kan jeg i tilfelle gjøre det?

 

Gå til Romkitchen, og lag en update.zip med kun launcher, bare velg Touchwiz, last ned, og installer det som du gjør vanligvis med en rom :)

Takker igjen for raskt svar, skal gjøre det..tenkte forresten å prøve versjon 9_9-11..noen erfaring med den?

 

Bruker den nå, ingen spesielle problemer så langt, fungerer laggfritt.

Lenke til kommentar

Hvor mange tror du som vet om hva Odin er for noe blant alle 12 millioner SGS-eiere? 99,5% forholder seg til sin egen landskode og det som Kies måtte finne på å spytte ut.

Hmm tviler på om det er 12 mill sgs eiere som leser dette forumet, og for de som leser forumet og som sliter med gammel FW vil jeg tro det kan være nyttig å vite at det finnes et program som heter odin, og at det er superlett å legge inn siste fw, uten masse krøll med kies...

anyways.... velkommen JS8 NEE

 

driter jeg i, vil ha til TEE

Lenke til kommentar

Bruker du standard launcher?

Kies har en tendens til å henge seg opp om man bruker en annen enn Touchwiz

Takk for svar, jeg bruker GO luncher EX...Har ikke standard, er det mulig å legge inn det, og hvordan kan jeg i tilfelle gjøre det?

 

Gå til Romkitchen, og lag en update.zip med kun launcher, bare velg Touchwiz, last ned, og installer det som du gjør vanligvis med en rom :)

Takker igjen for raskt svar, skal gjøre det..tenkte forresten å prøve versjon 9_9-11..noen erfaring med den?

 

Bruker den nå, ingen spesielle problemer så langt, fungerer laggfritt.

Ok, jeg fikk kontakt med kies nå, men får beskjed om at enheten ikke kan oppdateres...

Lenke til kommentar

Hvor mange tror du som vet om hva Odin er for noe blant alle 12 millioner SGS-eiere? 99,5% forholder seg til sin egen landskode og det som Kies måtte finne på å spytte ut.

Hmm tviler på om det er 12 mill sgs eiere som leser dette forumet, og for de som leser forumet og som sliter med gammel FW vil jeg tro det kan være nyttig å vite at det finnes et program som heter odin, og at det er superlett å legge inn siste fw, uten masse krøll med kies...

anyways.... velkommen JS8 NEE

 

driter jeg i, vil ha til TEE

 

JS8 kommer sikkert til samfirmware i løpet av dagen, da legger vi inn den med Odin.. sikkert noen forbedringer, selv om jeg synes JS7 er helt fin..

Lenke til kommentar

Hvor mange tror du som vet om hva Odin er for noe blant alle 12 millioner SGS-eiere? 99,5% forholder seg til sin egen landskode og det som Kies måtte finne på å spytte ut.

Hmm tviler på om det er 12 mill sgs eiere som leser dette forumet, og for de som leser forumet og som sliter med gammel FW vil jeg tro det kan være nyttig å vite at det finnes et program som heter odin, og at det er superlett å legge inn siste fw, uten masse krøll med kies...

anyways.... velkommen JS8 NEE

 

driter jeg i, vil ha til TEE

 

JS8 kommer sikkert til samfirmware i løpet av dagen, da legger vi inn den med Odin.. sikkert noen forbedringer, selv om jeg synes JS7 er helt fin..

 

Faktisk kom den inn akkurat nå! Nice!

Lenke til kommentar

Visste ikke at Galaxy s kunne oppdateres "Over The Air" idetheletatt jeg.. 0_o noe som kom nylig?

*savn HTC hero dagene, da man fikk popup på telefonen om oppdateringer..*

 

Det dukket opp et nytt valg når 2.2.1 kom. Men om det virker eller ikke aner jeg ikke. Ei heller om det er meningen at det skal virke :p

Lenke til kommentar

Er det noen som klarer å oppdatere via OTA? Jeg får bare ingen kontakt med server. Og det har jeg fått hver gang jeg har sjekka siden 2.2.1 kom inn.

 

Må vel kanskje bruke USB og KIES fortsatt da?

Jeg får kontakt med server, men jeg har XEE og JS7 og får melding om ingen oppdatering tilgjengelig, men jeg forventer ingen oppdatering siden det er NEE som er oppdatert til JS8 nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...