Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rødemeker/flaser rundt nesen?

Knife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i den siste tiden har jeg fått slike rødemerker rundt nesen, hvis jeg ikke tilfører fuktighetskrem så begynner det å flase. Det begynte som et lite merke rundt nesen, seinere kom det over skinnet og øyebrynene. Hvis jeg ikke tilfører fuktighetskrem på flere dager begynner store deler av ansiktet mitt å flase.

Fastlegen min har bestilt en time til hudlegen, men nå har jeg ventet snart i 1 mnd :S Kan det være allergi? Eggealergi? melk?

Spiser ganske så mye mat om dagen, rundt 10 egg, 300-500g kjøtt (kylling/svin..), 1-2 liter melk om dagen ...

Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reaksjon på sopp. Naturlig sopp som alle har men som du reagerer på.

Husker ikke hva det heter, men jeg har det samme.

Skrevet (endret)

Det tror jeg ikke du blir, har hatt det samme i årevis..

Holder det i sjakk med fuktighetskrem. Rense og smøre på hver j**** dag. Men da synes det hvertfall ikke. Dusj etter all aktivitet og bruk flasshampo i ansiktet hehe.. Det gjør jeg.

På begge sidene av nesen, samt i rommet mellom høyre og venstre øyenbryn og litt på undersiden. + vanlig flass på hodebunnen..

Endret av brukernavnkongen
Skrevet

Plages selv med denne driten, har fått Fungoral 2% hos legen. Men klarer jo aldri å passe på å smøre hver morgen og kveld, så avbryter og begynner på nytt hele tiden. Dermed har jeg det enda... teit, i know.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...