Gå til innhold

Er Metro 2033 (PC) vært pengene?


Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har testet Metro 2033 (PC)?

Er det vært pengene?

Kan det sammenlignes med noen andre spill?

 

Også har jeg forstått at det krever ganske god maskin?

Vil jeg kunne kjøre det på grei grafikk:

 

Stasjonær:

Skjermkort: Nvidia Geforce 9800GTX/9800GTX+

Prosessor: ADM Athlon 64 X2 5000+

Ram: 4GB DDR2 800MHz

 

Dette er bilde av Windows-opplevelseindeks (Windows 7):

 

 

 

post-183038-1269016421,7455_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rett og slett det beste spillet jeg har spillt på veldig lenge.

Det er fantastisk lysbruk i spillet, og stemningen er noe av det kuleste jeg har opplevd. Animasjonene er sinnsykt bra, og kjører man spillets settings på max så ser og føles spillet rett og slett som en milliongevinst i lotto.

 

Jeg kunne fortsatt å lovprise dette spillet i det vide og det brede, men orker ikke bruke tid på det når jeg kan oppsummere spillet i et ord; BEST!

 

Ps. Spiller det selvfølgelig på den eneste plattformen som duger; PC!

Endret av MogensAlfonse
Lenke til kommentar

Det er rett og slett det beste spillet jeg har spillt på veldig lenge.

Det er fantastisk lysbruk i spillet, og stemningen er noe av det kuleste jeg har opplevd. Animasjonene er sinnsykt bra, og kjører man spillets settings på max så ser og føles spillet rett og slett som en milliongevinst i lotto.

 

Jeg kunne fortsatt å lovprise dette spillet i det vide og det brede, men orker ikke bruke tid på det når jeg kan oppsummere spillet i et ord; BEST!

 

Ps. Spiller det selvfølgelig på den eneste plattformen som duger; PC!

 

Må si meg enig på alt bortsett fra det nederste :p

Lenke til kommentar

Det er rett og slett det beste spillet jeg har spillt på veldig lenge.

Det er fantastisk lysbruk i spillet, og stemningen er noe av det kuleste jeg har opplevd. Animasjonene er sinnsykt bra, og kjører man spillets settings på max så ser og føles spillet rett og slett som en milliongevinst i lotto.

 

Jeg kunne fortsatt å lovprise dette spillet i det vide og det brede, men orker ikke bruke tid på det når jeg kan oppsummere spillet i et ord; BEST!

 

Ps. Spiller det selvfølgelig på den eneste plattformen som duger; PC!

 

Skal skaffe meg spillet kun pga posten din, som faktisk fikk meg til å le høyt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kjører spillet på fullt med GTX 285 og AMD X4 965 3.4Ghz.

Må si at på det beste er grafikken bedre enn i Crysis. får greit sånn 25-30 fps. :)

 

Men spillet er ikke det beste jeg har spillt. Først trodde jeg at det var squad based gameplay og så viste det seg at flere oppdrag måtte gjøres alene. det likte jeg ikke helt da jeg først og fremst liker squad based horror spill. Har noe med at jeg liker å ha kontroll over situasjoner.

annet er vel at brettene er ganske små og klassisk kill the Nazis bullshit som ikke passer inn i en slik historie i det hele tatt.

 

Edit: Alt annet i spillet er selvfølgelig bra :) særlig stemmningene.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Metro 2033 er et veldig bra spill, men når desverre ikke helt opp på topp.

Det er heller ikke et "Free roaming" spill som for eksempel Stalker med begrensede bevegelighetsmuligheter innen kartene, dog det finnes litt ekstra her og der for den som bruker tid på å utforske litt ekstra.

 

Det som gjør metro helt unikt er måten lyseffektene er brukt på , man får virkelig følelsen av å være i en mørk tunnel, men personlig følte jeg aldri at spillet ble så skummelt som jeg hadde håpet på.

 

Grafisk og lydmessig er spillet en liten perle, men ser man på alle elementene samlet så tror jeg nok mange vil være enig i at dette er et godt men relativt kort spill.

Lenke til kommentar

Kjører spillet på fullt med GTX 285 og AMD X4 965 3.4Ghz.

Må si at på det beste er grafikken bedre enn i Crysis. får greit sånn 25-30 fps. :)

 

Men spillet er ikke det beste jeg har spillt. Først trodde jeg at det var squad based gameplay og så viste det seg at flere oppdrag måtte gjøres alene. det likte jeg ikke helt da jeg først og fremst liker squad based horror spill. Har noe med at jeg liker å ha kontroll over situasjoner.

annet er vel at brettene er ganske små og klassisk kill the Nazis bullshit som ikke passer inn i en slik historie i det hele tatt.

 

Edit: Alt annet i spillet er selvfølgelig bra :) særlig stemmningene.

Du klarer langt ifra og spille spillet på fullt. For det første, har ikke skjermkortet ditt DX11, og for det andre, så sliter faktisk 2stk 5870 med alt på fullt.

Lenke til kommentar

Kjører spillet på fullt med GTX 285 og AMD X4 965 3.4Ghz.

Må si at på det beste er grafikken bedre enn i Crysis. får greit sånn 25-30 fps. :)

 

Men spillet er ikke det beste jeg har spillt. Først trodde jeg at det var squad based gameplay og så viste det seg at flere oppdrag måtte gjøres alene. det likte jeg ikke helt da jeg først og fremst liker squad based horror spill. Har noe med at jeg liker å ha kontroll over situasjoner.

annet er vel at brettene er ganske små og klassisk kill the Nazis bullshit som ikke passer inn i en slik historie i det hele tatt.

 

Edit: Alt annet i spillet er selvfølgelig bra :) særlig stemmningene.

Du klarer langt ifra og spille spillet på fullt. For det første, har ikke skjermkortet ditt DX11, og for det andre, så sliter faktisk 2stk 5870 med alt på fullt.

 

Hva med 5890 da Daniel?

 

men uansett framtiden er bedre grafikk og dårlige spillbarhet i det fleste tilfeller, jeg likte crysis ikke kun for grafikken men også gameplay. Men du spiller bare gjennom slike spill en eller 2 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...