Gå til innhold

BC2 bakken blinker :S


Anbefalte innlegg

Når jeg dør i BC2 og ser på f,eks: base A, så ser jeg ned på den ovenfra. Og da blinker bakken. Dette skjer også under You won/lose "cut-scenen". Det skjer bare på baner der det er gress. Det er akuratt som om jeg ser liksom det som ligger under gresset så kommer gresset opp igjen. Dette skjer som oftest ikke in-game. Men satt meg på en ATV engang og da skjedde det samme mens jeg kjørte.

Hva er det for noe? Må jeg kjøre spillet på lavere grafikk? (Det lagger ikke)

Her er specs'a hvis det har noe med saken å gjøre:

ATI Radeon HD4870 512MB

AMD PHENOM II X4 955 BLACK EDITION 3.2 GHZ

2GB ram

Windows XP SP3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med det samme selv. Har ekkel flimring i tillegg. Vurderer å levere inn kortet på garanti, men er veldig usikker på om det er kortet det er noe galt med eller drivere.

 

XFX Radeon HD 5850 BE

Er ikke noe galt med kortet.

Er kunn BC2 + ATI Driverene som ikke er samarbeidsvillige atm. Blir nok fiksa så fort som mulig. Du kan jo spille i DX10 istedet da ;)

Lenke til kommentar

Sliter med det samme selv. Har ekkel flimring i tillegg. Vurderer å levere inn kortet på garanti, men er veldig usikker på om det er kortet det er noe galt med eller drivere.

 

XFX Radeon HD 5850 BE

Er ikke noe galt med kortet.

Er kunn BC2 + ATI Driverene som ikke er samarbeidsvillige atm. Blir nok fiksa så fort som mulig. Du kan jo spille i DX10 istedet da ;)

 

Flimrer i alle versjonene av DX. Verst i DX 10 og 11.

 

Det samme skjer i for eksempel Assassins Creed også.

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

Jeg merket at blinkinga stoppet om jeg endret fra medium details til high, eller til medium fra high.. så nå endrer jeg bare hver gang det forekommer :)

 

nye drivere er derimot velkomne.

 

 

EDIT:

Testet denne beta driveren. Med 4870x2 ble det iallefall bare værre. Nå flimrer hele skjermen til tider i spillet, uten at det er noe jeg kan gjøre for å fikse det. Tror jeg bytter tilbake til forrige driver ja.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...