Gå til innhold

Bad Company 2 er tilbake i god form


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har mange flere problemer enn bare tilkoblingen, men dette er en start.. Jeg sliter selv med å bli disconnected midt i et spill og at BC2 bare forsvinner.

 

Problemer med at det tar 10 min på å få opp server list, 5 min for å legge til favoritter, til tider umulig å legge til venner, får ikke koblet til servere (please wait boksen bare forsvinner uten feilmelding..) er også ting som burde utbedres fortest mulig.. Jeg har selv opplevd at jeg mister nett tilkoblingen når jeg spiller, dette har "aldri" skjedd før, har spilt både MW2, TDU, CS osv i flere timer uten dette problemet...

 

Får se nå hvor mange av disse problemene som blir ordnet opp i nå og hvor mye som må rettes i en patch..

Lenke til kommentar

Er skuffet over å betale 50 euro for å få 4 multiplayer kart. Singelplayer raste jeg i gjennom på et blunk, var alt for kort.

 

4 multiplayer maps? Hvilke BC2 versjon sitter du på? Er da 8 multiplayer maps, hvor flere av dem kan spilles både i rush og conquest... kanskje du sliter med å komme inn på de riktige serverene?

Lenke til kommentar

Det er 10 multiplayer maps.

 

Og biskop det tar maks 30 sek for browseren min å få opp nok servere.

 

FOr å være ærlig har jeg ikke hatt de store problemene selvsagt så var det server problemene i starten, men etter det har det gått knirkefritt synd for de som opplever feil, men majoriteten har vel fått en grei opplevelse etterhvert.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Starte på bunnen igjen-greien er en bug som forsåvidt har vært i tidligere BF-spill også; det ser ut som at du er Rank 1 eller whatever igjen, men så snart du får noen poeng i det hele tatt, og fullfører en runde, så spretter ranken til opp det den var før - selv om det kan bety at den må stå og telle poeng en stund. Går ikke utover unlocks heller.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Det er 10 multiplayer maps.

 

Og biskop det tar maks 30 sek for browseren min å få opp nok servere.

 

FOr å være ærlig har jeg ikke hatt de store problemene selvsagt så var det server problemene i starten, men etter det har det gått knirkefritt synd for de som opplever feil, men majoriteten har vel fått en grei opplevelse etterhvert.

 

Det med å få opp server list tar lang tid hos alle de jeg spiller med iallefall, vi er vel en 6-7 stk.. Det samme gjelder plutselig disconnect, problemer med å koble til..

Lenke til kommentar

Må si at patchen har ryddet opp i en del av problemene, innlogging går raskere, friends virker som det skal, koble til server virker bra. Har ikke spilt så lenge sammenhengende, men har bare en disconnect per gang nå. Så virker som at det og har ordnet seg..

 

Det har ikke ordna seg før ALL disconnecting er borte. Jævla tåpelig spill

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Battlefield Bad Company 2 Update Released

March 22, 2010, 9:52 am - Valve - Product Update

 

-Server browser downloads 100 entries instead of 500 in a chunk this makes the Cancel button more responsive

-Fixed crash during server browser refresh

-Low-level networking library switched back to the optimized version (the game client was temporarily running with one that had more debugging logic in it)

-Localization fixes in the scoreboard

-Server browser ping handling code modified

 

Enda en patch kom i går som skal fikse ting. ser det i Steam.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...