Gå til innhold

Hvis denne karen vinner 93 millioner


Sondre

Anbefalte innlegg

Onsdag 3. mars er det ca 93 milloner i førstepremiepott i VikingLotto. Hva ville du gjort med pengene hvis du vant et slikt beløp?

Setter du de i banken risikerer du faktisk nesten å tape penger pga formueskatt og skatt, renter og inflasjon.

Det hadde jo vært digg å få en god slump penger inn på kontoen hver måned.

Hva ville du gjort for å få pengene til å øke da, og ikke betale for mye skatt?

 

Vist jeg hadde vunnet 93 millioner hadde jeg kjøpt meg en lastebåt og fraktet tømmer og ymse (u)lovlige stoffer tur retur Norge - Russland.

Når jeg da har tredoblet de 93 millionene hadde jeg opprettet et brasiliansk lavpris-bilmerke og solgt biler til alle verdens fattige mennesker. Jeg hadde på denne måten mangedoblet både penger og respekt.

Deretter hadde jeg kjøpt opp mange av fra-brikkene i Kina som lager vitale ting til USA.

Når de var oppkjøpt av meg ville jeg stoppet all produksjon til USA og brukt alle pengene og respekten som jeg tjente opp på det brasilianske lavpris-bilmerket mitt til å karre til meg en makt-rik stilling i det ellers så ganske korrupte og gjennom-råtne politiske systemet. Og deretter startet produksjonen til USA igjen, da god oppførsel må belønnes.

Hittil har jeg: lastebåt-firma, brasiliansk lavpris-bilmerke, Kinesiske fra-brikker, makt-rik stilling i USA sitt politiske system og uhorvelige mengder med penger og påtvungen respekt.

Jeg hadde så brukt en blanding av bestikkelser og utpressing til å klatre i systemet og en dag bli valgt til president.

 

Når jeg hadde blitt president hadde jeg avsluttet krigen med Irak og fraktet alle som er i landet til Texas, der de kunne dyrket ris og kyllinger.

Nå har jeg et helt land for meg selv, fullt av naturresurser.

Her hadde jeg sugd opp alt av olje og gass og solgt det for blodpris. Og brukt pengene på å gjøre halve Irak om til en kjempe fornøyelsespark, med alle tenkelige aktiviteter. You name it, I have it.

 

Når alt dette er gjort hadde jeg pensjonert meg som 25-åring og koooooooost meg til jeg var 50. Da skal jeg fryses ned og vekkes opp igjen om 457 år for å fortsette...

 

:)

Endret av Sondre
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...