nieh Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hei Har nå etterhvert skaffet meg litt kamerautstyr med en verdi rundt 15-16K, og tenkte at jeg etterhvert burde gå til anskaffelse av en forsikring. Tenker vel hovedsaklig på tyveri og fall/idiot forsikring Noen som har tips til selskaper som har gode avtaler (rimelige) og som dersom uhellet er ute ikke er håpløse å krangle med? Hein Endret 11. mars 2010 av nieh
thomasmarthinsen Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Heisann Jeg har min forsikring gjennom If, og koster meg ca 1500 i året (om jeg ikke husker helt feil). Jeg har utstyr for rundt 50.000,- Da snakker vi idiotforsikring som dekker det meste, bortsett fra opprør og atomkrig (fakta!).
Ratleto Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg har verdigjenstandsforsikring på mitt. 900,- pr år for 42.000,-. Egenandelen er på 10%, men minimum 500,-. Noen har også skaffet seg forsikring der man forsikrer en viss sum, også bruker man aldri/tar aldri med seg utstyr verdt mer enn den summen. Edit: Rettelse i tallene Endret 1. april 2010 av Ratleto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå