Gå til innhold

Diskusjon rundt helikopterkjøring i BC2


Anbefalte innlegg

Spill Isla Inocentes på Rush mode. Spawner alltid to helikopter i basen der ved start. Får uten untak tak i et heli der hver gang en attacker runde starter. Er man defender får man apache også på siste basen. Har ikke flydd apache så mye siden den alltid blir campa, men Black Hawken har jeg flydd masse. Det koker ned til hvor flink man er på å bruke musa i x aksen rett og slett. Har hatt en del syke flybys på Isla Inocentes hvertfall. Pleier å ta det, vente i basen til det fyller seg opp og så kjører jeg i ring rundt øya der. Avpasser farten på helikopteret etter hvor tung skyts vi blir møtt av og tar gjerne et par "kontur" runder helt nede ved vannet tett til fjellveggen for at skyttern skal få noen easy kills. En suksessful runde der betinger dog at man har 1 eller to engis i lasterommet med rakettkaster og to veldig gode skyttere som kan ta engis før de får skutt de stygge AT4 missilene sine samt den som evt. måtte befinne seg på den mounted machinegunen på toppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...)betinger dog at man har 1 eller to engis i lasterommet med rakettkaster og to veldig gode skyttere som kan ta engis før de får skutt de stygge AT4 missilene sine samt den som evt. måtte befinne seg på den mounted machinegunen på toppen.

 

Jeg synes det er folka inne i helikopterne som er stygge, jeg. :tease: Det er derfor jeg skyter dem ned med min At-4, som jeg selvsagt elsker høyt.

Lenke til kommentar

Hvordan skifter man styringen til sånn det var på Bf2? Når man skyver mus opp kommer man ned, og det går jo ikke ann og fly skrått til siden ved bruk av musa.

 

Det går heldigvis ikke. I BF2 var det bare å hoppe inn i et helikopter og bare gjøre en bra jobb, men i BC2 krever det faktisk litt skills å kunne fly.

Lenke til kommentar

Det går heldigvis ikke. I BF2 var det bare å hoppe inn i et helikopter og bare gjøre en bra jobb, men i BC2 krever det faktisk litt skills å kunne fly.

nei? :p Jeg har aldri spillt noe særlig flyspill, men jeg kjører helikopter i bc2 som om jeg har gjort det i 100 år. Dette er egentlig noe alle kan få til. :p

Lenke til kommentar

Er det noen her som synes Atacama Desert koker mye ned til hvem som er best til å spawn-kampe og ta det andre lagets helikopter? I stad ble jeg drept sykt mange ganger fordi det var tre jævler (og jeg vurderte å sende dem hatmeldinger, så sur var jeg) som spawncampa slik at de kunne stjele/skyte vårt chopper hver gang det kom, og i tillegg spawndrepe hver eneste på vårt lag som spawna der!

ZOMFG!

Jævlig.

Rett og slett.

Men neste runde gjorde de det ikke like bra, og jeg drepte hele 3 stykker med MI28.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Hater at Dice ikke lærer fra sine egne spill. Det er så mange bugs og dritt i BC2, men det mest irriterende synes jeg er at man ikke kan stille sensititivy uavhengig for fotsoldat, luftfartøy og kjøretøy.

 

Dessuten må enten UAV eller helikopter være inverted på Y-aksen og jeg takler ikke inverted Y og siden jeg bruker mest UAV så jeg kan aldri fly helikopter i spillet her siden det alltid vil være inverted. Tross i at spillet er så artig så er det så mye bullcrap som burde vært patchet på day 1. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...