Gå til innhold

Diskusjon rundt helikopterkjøring i BC2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så vanskelig å komme inn i styresystemet (veldig mye likt BF2).

 

Den største forskjellen er at man er mye mer avhengig av andre når man flyr chopper,

det er nesten ett must å ha en passasjer på som kan ta seg av andre helikoptere, infanteri osv.

 

Man er også ganske avhengig av at recon spotter targets for deg eller passasjeren, eventuelt at andre spotter også.

 

BF BC2 = TEAMWORK

 

edit: man tåler også veldig lite i BC2 helikopterene, skal ikke mye til for å bli skutt ned.

Endret av Reached
Lenke til kommentar

Jeg bruker BC1 control settings, vet ikke hvor mye det har å si.

 

Må si at kontrollene er perfekte i motsetning til hva andre mener, vanskelig ja, men mestrer du det har du alle muligheter for styring av et chopper på 2 stikker. Kan fint manøvre chopperet lavt for å unngå skudd fra AA tanksen hvis jeg må reparere og veldig lett dodge rpg's.

 

Har 5 gullstjerner på chopper nå og digger hvordan kontrollers gir meg så mange muligheter, får jeg tak i chopperet i Port Valdez kan jeg lett gjøre 20-30 kills med det ;)

Lenke til kommentar

Alt for mange ræva helikopter kjørere som av en eller annen grunn skal fly rett over der AA batteriet venter. Og spesielt skal de absolutt fly over der det er mye trær som om ikke en Engineer lett kan hjemme seg der og ta deg ned med gustaven.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Har spilt et par gode runder i helikopteret, med følgende setup;

1 stk god pilot som ikke tar for krappe svinger slik at gunners ikke treffer noe.

2 stk gode gunnere som holder siktet selv om piloten må ta en krapp sving

2 stk engineers i dørene som har powertool ute og kjører repairs on the fly.

 

Da blir det plenty poeng til alle ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Har spilt et par gode runder i helikopteret, med følgende setup;

1 stk god pilot som ikke tar for krappe svinger slik at gunners ikke treffer noe.

2 stk gode gunnere som holder siktet selv om piloten må ta en krapp sving

2 stk engineers i dørene som har powertool ute og kjører repairs on the fly.

 

Da blir det plenty poeng til alle ;)

 

 

Trudde ikke man kunne fikse helikopteret mens man satt inni det.. Går ikke på x360 hvertfall sist jeg prøvde.

Lenke til kommentar

Har spilt et par gode runder i helikopteret, med følgende setup;

1 stk god pilot som ikke tar for krappe svinger slik at gunners ikke treffer noe.

2 stk gode gunnere som holder siktet selv om piloten må ta en krapp sving

2 stk engineers i dørene som har powertool ute og kjører repairs on the fly.

 

Da blir det plenty poeng til alle ;)

 

 

Trudde ikke man kunne fikse helikopteret mens man satt inni det.. Går ikke på x360 hvertfall sist jeg prøvde.

 

Det funka på demoen på PS3, og jeg mener det fortsatt virker på PS3. Jeg har sett at helikopteret mitt har blitt reparert mens jeg var i lufta ihvertfall.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Virker som om de har "dummet" ned helikopteret en del i forhold til BF2, hvor man kunne gjøre de mest sinnssyke manøvrene. Var jo nesten bedre å være alene enn å være to i helikopteret der.

 

Synes det er bra jeg, heliet er veldig kraftig i de rette hendene.

 

So true! Er kanskje greit og, hadde det vært lett å fly heli så hadde vel alle campet det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...