Gå til innhold

Kranglete ekstern harddisk


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lastet ned Prison Break i Bluray-format, og det har gått knirkefritt så langt. Jeg bruker Windows XP på min gamle maskin siden nettet er raskest der kontra den nye bærbare.

 

Sesong 1, 2 og 3 gikk helt gjennom, og førstnevnte er like stor som sesong 4 (den jeg har problemer med, altså 61,1 GB. Den eksterne harddisken er en standard Western Digital My Book 1TB. Filtypen er legitim og det har ikke noe med det å gjøre.

 

Jeg har frigjort faktisk 100 GB på den nå nå, men fortsatt er det samme negative respons: "Ikke nok plass. Frigjør data". Noen som vet hvorfor det? Usannsynlig irriterende!!

 

EDIT: Det går sågar ikke an å overføre selv en episode av gangen, samme beskjed forekommer.. Noe som ikke stemmer her!

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig, ser ut til å fungere nå. Antakeligvis registrerte den ikke frigjøringen på så tidlig stadie, men det er rart uansett. Menmen, da bryr jeg meg i grunn ikke om hva som var problemet så lenge det er i orden ;)

 

EDIT: Dvs de på 2,58 GB. Jeg kan kjøre mange av de samtidig, men dobbeltepisodene - da får jeg samme beskjed! Hehe, velvel..

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar

Google "Convert FAT32 to NTFS" så skal du finne en pen guide med en like pen kommando som kan gjøre jobben for deg i Windows :p

Mye hjelp å få i dag gutter, takk for det :) Var en enkel operasjon det der ja. Turte riktignok ikke å kjøre den på WD-harddisken siden jeg ikke har backup, så får vel bestille en ny harddisk! Men nå vet jeg i det minste hva jeg må gjøre. Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...