Gå til innhold

Den store Farmen-tråden 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, jeg ser det nå. Hun skriver også flere ganger "SuperBirger", så det skinner liksom gjennom hvem som vant.

 

Dette er jo en Tv2 chat der de kunne unngått slike ting, dvs filtrert bort alle hentydninger til at Leif Birger vant.

 

Husker i forrige runde av Farmen at Tv2 fikk mye pepper flere ganger der de i teaseren til neste program røpte hvem som var blitt storbonde og hvem som hadde vunnet kampen.

 

Burde være unødvendig for kanalen å ødelegge for seerne.

 

Forøvrig så synes jeg det var en spennende finale og en verdig vinner av Farmen 2010. :w00t:

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på folk som irriterer seg SÅ mye over Silje. Jeg mener. Så klart, hu hadde jo sine fæle sider. Men det er jo og et spill, så jeg skjønner meg ikke på de folka som sier at de hater Silje for hvordan hu har "spilt" på farmen. Jeg mener, HALLO! Jeg er SIKKER på at de fleste som sa at de hatet hun pga det hadde gjort akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Ja, disse personene som har utviklet et hatforhold til Silje viser vel bare hvor lettpåvirkelig og naive de er. De forstår ikke spillet på Farmen og tror at de ukentlige klippene vi får se er tilfeldig valgt.

Alt er nøye regissert/manipulert fra produksjonsselskapets side som i år hadde valgt Silje til hoggestabbe.

 

Jeg synes Silje virker som en utrolig grepa jenta.

Lenke til kommentar

Ja, disse personene som har utviklet et hatforhold til Silje viser vel bare hvor lettpåvirkelig og naive de er. De forstår ikke spillet på Farmen og tror at de ukentlige klippene vi får se er tilfeldig valgt.

Alt er nøye regissert/manipulert fra produksjonsselskapets side som i år hadde valgt Silje til hoggestabbe.

 

Jeg synes Silje virker som en utrolig grepa jenta.

 

Viser hvor naiv DU er.

 

Og om de som står bak kameraene "manipulerte" Silje til å si og gjøre alt dette, så viser vel bare det hvor retard hun var som gjorde alt uten å blunke, eller var hun rett å slett for dum til å skjønne hva som foregikk? Uansett så setter det Silje i ett dårlig lys, om det var med vilje eller ikke. Ja hun vikret som ei grepa jente. :roll:

 

"Nu ror hu samme feilen som deg" "Ikke si nåkka, for guds skyld IKKE si nåkkaaaaa" For ei likandes jente. :sick:

Lenke til kommentar

Så klart man ikke bør si noe. Det er faktisk en konkurranse. Man hjelper da ikke mostanderne? Spiller man fotballkamp slipper vi ikke inn mål for å være snill?

 

Jeg mener helt klart Silje skulle vært disket fra roinga. Utrolig glad ho ikke vant på det. At gamlingen får stå og se på og hjelpe henne er helt utrolig latterlig av TV2. Han har da vitterlig ingenting der å gjøre.

Lenke til kommentar

Så klart man ikke bør si noe. Det er faktisk en konkurranse. Man hjelper da ikke mostanderne? Spiller man fotballkamp slipper vi ikke inn mål for å være snill?

 

Jeg mener helt klart Silje skulle vært disket fra roinga. Utrolig glad ho ikke vant på det. At gamlingen får stå og se på og hjelpe henne er helt utrolig latterlig av TV2. Han har da vitterlig ingenting der å gjøre.

TV2 er nå engang bare TV2. Slik er det bare...

Lenke til kommentar

Jeg mener helt klart Silje skulle vært disket fra roinga. Utrolig glad ho ikke vant på det. At gamlingen får stå og se på og hjelpe henne er helt utrolig latterlig av TV2. Han har da vitterlig ingenting der å gjøre.

Det er sånn farmen funker.. De som "jukser" mest vinner! Bare se på alle gangene det blir filmet at folk spiser i smug...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...