Gå til innhold

Den store Farmen-tråden 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å hjelpe meg. Mer skyting og skuespill neste episode

palmface.jpg

 

Vet ikke om jeg orker å se mer altså. Gørr kjedelige personer og opplagt skuespill

 

Haha, kunne ikke vært mer enig. Er så jævelig idiotisk når det greiene der dukker opp. "Det kommer en inntrenger inn på gården" bla bla bla. Heldigvis ser det ut som det blir litt mer drama neste episode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv ikke markedet de handler på virker troverdig.

Nei sett de oppe på fjellet på en forlatt gård, uten mulighet for marked og skuespillere som skal prøve å skremme vekk gårdsfolket.

Lenke til kommentar

Og storbonden får ALLTID masse tyn fra første dag, det er en selvskreven regel. Syns egentlig Farmen føles veldig skriptet til tider. Menmen, får se hvordan det utarter seg.

Dette er manus fra ende til annen.

 

Utrolig patetisk å se når de brant opp den båten kun for å skape en falsk spenning for oss seere. Også se det patetiske skuespillet og folk som liksom ble redd når det er TV2 sitt crew som sprenger båten under kontrollerte omstendigheter. "Det er sikkert noen som ikke liker at vi er her" haha - dummeste på lenge!

 

Det skjer jo hver eneste sesong at noen pjokker kommer midt på natten og liksom sprenger og brenner opp ting. Ikke kom her å fortell meg at dette ikke er planlagt og etter et manus. TV2 sitt filmcew står midt på natten klar med kameraet akkurat når det smeller..haha.

 

 

Bang. Beklager kompis, men nå må jeg nok gjøre en liten arrestasjon :) . Jeg har snakket fjes til fjes med en tidligere deltager, og vedkommende (den tidligere deltageren) fortalte meg at slike spontane hendelser kommer helt uforutsett. TV2 har ingen ting med dette å gjøre. Men ikke ta det tungt, alle kan ta feil :thumbup: . Vi får bare krysse fingrene for at ingen tullebukker som kun er ute etter moro skremmer livet av den stakkars gjengen.

 

Bang.

HAHA! Jepp.

Det kommer ubudne gjester til hver forbanna øde gård i hver sesong. Tenk deg godt om da kjære deg. Neget mulig deltakerne ikke vet noe, men crewet rundt har organisert dette veldig godt!

 

- Det skjer midt på natten

- Det skjer på en øde plass

- TV2 står der liksom klar med kamera klokken 03:55 og filmer akkurat i det det smeller på sekundet? Hvorfor i helgoland skulle de stå der som noen fjotter å filme når alle ligger og sover og ikke en dritt skjer? De er vanlige lønnede mennesker som er utdannet videografer - ikke noe annet.

 

- Hvorfor skulle noen ta i bruk så urgamle metoder som ildkanoner og annet piss for å "skremme" farmen deltagerne? Folk brenner ikke båter og hoier seg med ildkjepper fordi noen laget et TV-program i 2010. Da er det i så tilfelle første gang det skjer.

 

- Det kommer en budgutt ganske så sminket og klar for oppsett med et brev om hva som vil skje nå som båten er brent opp.

 

- I slutten på forige sesong så synes jeg å huske at de hadde iscenesatt en arrestasjon der to gamle politikonstabler kom på hest og kjerre. Det er jo skuespill!

 

Jeg har selv en bekjent som har vært med på mye av filmingen av farmen, og jeg har selv sett bilder back stage. Jeg så bilder fra den marknaden som de har.. og det ser ut som et filmsett! Lastebiler over alt. Store stativ (sånn man kjører kamera høyt opp osv) og de står der nærmest å drikker cola og klør seg i ræva 5 meter unna hvor farmen detlakerne liksom lever 100 år tilbake i tid. 100 år tilbake i tid er godt mulig, men det er impulser utenifra konstant og et stort crew rundt dette her.

 

Ikke vær så kynisk og dum at du tror det er 2-3 kameramenn som springer rundt i lusekofte og filmer det som skjer :whistle:

 

Bang, unnskyld meg. Den tidligere deltageren så meg faktisk dypt inn i øynene og lovet meg at det var sant. Ingen ting er tatt fra manus, men er et resultat av spontane hendelser.

 

Du må åpne horisonten. Det lønner seg sjelden å være ignorant. :nei:

 

Bang

Lenke til kommentar

Likte ikke han bomsen som forsvant ut jeg. Alt alt for veslevoksen og ansvarsbevist når han er 20 år. Lev livet ditt da gutt og prøv å smil litt, så kommer du langt med det :yes: "Hei jeg er 20 år og oppfører meg som om jeg skulle vært 40 og far til fire" Merkeligste er at jeg irriterer meg over så mye, men følge med det skal jeg! Jaja.

 

Stian er sjef som storbonde da! Kjenner Stian bittelitt fra skatemiljøet, og han framstår vel som en god del mer sytete enn hva jeg har sett han. Men man blir vel automatisk litt sytete der inne også. Kjernekar som gjør de riktige beslutningene da såfall.

 

1262079116000_Karin_Jonassen_2978525698x698r.jpg

Begynt å få litt sansen for hun her. Virker som en kul jente med glimt i øyet. Veldig ekte og levende jente slik jeg liker mennesker rundt meg.

Lenke til kommentar

Ja hun har et sprudlende humør slik jeg liker folk rundt meg. Hun er jo ikke akkurat stygg heller da, men hvordan folk er på væremåte smitter mer over på meg altså. Sjarme, sprudlende humør, aktiv, utadvendt og et glimt i øyet så har du rette blandingen av hva jeg anser som en flott jente :thumbup:

Lenke til kommentar

jaja...men når Vibeke gikk ut...bruker det ikke å komme inn en ny...eller tidligere deltager?

Hadde vært morro hvis Sigurd fikk en sjanse til....men det skjer vel ikke....

Ikke faen om han skal inn igjen. Evig kjedelig type spør du meg som ikke akkurat er underholdene. Vi trenger noen med litt særpreg og som kan sette litt farge på den ellers så trøtte gjengen :)

 

Forresten.. hva skjer med hun kristne kjerringa fra sørlandet? Hun sier jo nada nothing, eller det vil si TV2 må jo klippe bort alle klipp hvor hun åpner kjeften. Har ikke sett en gang hun sitter solo foran kamera og forteller om livet på farmen. Poenget med at hun er der?

Lenke til kommentar

Tja. Er vel strenge restriksjoner på når og hvordan de kan slakte dyr. Da må de jo sette inn en skuespiller som liksom kommer roende i jolla si over fjorden og er slakter vet du. Slikt koster penger og tid for TV2. Taper underholdning på det også, for jepp det blir mye syt når folk er sultne.

 

Hvorfor de ikke fisker mer vet jeg ikke. De har jo til og med en fisker fra Fræna med der. Mangler de utstyr eller agn? De har jo knapt nevnt fisk også. De spiser jo havregrøt hver dag rett ved siden av en fjord fylt til randen med fisk og skalldyr :roll:

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Synes forsåvidt ikke farmen er noe særlig, men følger jo med siden samboeren ser på.

 

Må si jeg rett og slett ikke kan fordra Per-Birger og Silje, og har mer sansen for Karin, Tone og Eirik :)

 

Slik som Silje går rundt å lyver å splitter de andre synes jeg er forkastelig. Greit nok at det er et spill, men av en eller annen grunn så liker jeg det bare ikke :)

Lenke til kommentar

Synes forsåvidt ikke farmen er noe særlig, men følger jo med siden samboeren ser på.

 

Må si jeg rett og slett ikke kan fordra Per-Birger og Silje, og har mer sansen for Karin, Tone og Eirik :)

 

Slik som Silje går rundt å lyver å splitter de andre synes jeg er forkastelig. Greit nok at det er et spill, men av en eller annen grunn så liker jeg det bare ikke :)

 

helt enig... det er bare et spill men det er noe motbydelig når du ser likevel at det er ikke noe spill at Silje har så imot Karin at hun må lyge for å splitte. Lurer på om hun er klar over hvor usaklig og ekkel hun viste seg for å være. ÆSJJ!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...