Gå til innhold

Den store Farmen-tråden 2010


Anbefalte innlegg

FARMEN 2010

 

Her kan medlemmene debattere om årets sesong av Farmen!

 

Hva synes folket om første episode så langt? Er det interessante deltakere? Eller blir det bare en flopp.

 

Jeg skal i alle fall følge med, og setter en knapp på "Tore, Neger'n" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FARMEN 2010

 

Her kan medlemmene debattere om årets sesong av Farmen!

 

Hva synes folket om første episode så langt? Er det interessante deltakere? Eller blir det bare en flopp.

 

Jeg skal i alle fall følge med, og setter en knapp på "Tore, Neger'n" :D

 

 

haha må komme med at jeg lo nå innmari når han fortalte hva han kalte seg selv! xD

 

" Jeg liker ikke ordet mørkhudet, så derfor kaller jeg meg for Tore Neger"

 

Tore Neger Ftw

Lenke til kommentar

Tror fort dette kan bli det kjedeligste sesongen som har gått. Det virker slik på meg etter å ha sett første episode :ermm:

 

Mye kjedelig stive mennesker som jeg ikke fatter at de har plukket ut av flere tusen søkere. Eneste Stian som virket som en interesant type etter min mening. Kanskje delvis fordi han har mange av de samme interessene som meg og som står for en del positive ting ( http://www.tacky.no/skateboard/article/?id=107225 )

 

Ellers var det 2-3 jenter som virket som de var oppegående, resten gikk der og sullet. Hadde ikke sansen for hun stedatteren og han stefaren i det hele tatt. Heller ikke hun tullekjerringa som gikk rundt med krøller på haude og kunne alt.

Lenke til kommentar

Haha jeg flirte skikkelig av "Tore-Neger'n", litt av en figur. Ellers så syns jeg egentlig det meste var veldig standard og likt tidligere sesonger. Det er nå samme greia hver gang, skjønner egentlig ikke hvordan de får det til. De har til og med en kristen, blond sørlending som omtrent ser og høres helt likt ut som hun andre som var med for et par sesonger siden.

 

Og storbonden får ALLTID masse tyn fra første dag, det er en selvskreven regel. Syns egentlig Farmen føles veldig skriptet til tider. Menmen, får se hvordan det utarter seg.

Lenke til kommentar

Og storbonden får ALLTID masse tyn fra første dag, det er en selvskreven regel. Syns egentlig Farmen føles veldig skriptet til tider. Menmen, får se hvordan det utarter seg.

Dette er manus fra ende til annen.

 

Utrolig patetisk å se når de brant opp den båten kun for å skape en falsk spenning for oss seere. Også se det patetiske skuespillet og folk som liksom ble redd når det er TV2 sitt crew som sprenger båten under kontrollerte omstendigheter. "Det er sikkert noen som ikke liker at vi er her" haha - dummeste på lenge!

 

Det skjer jo hver eneste sesong at noen pjokker kommer midt på natten og liksom sprenger og brenner opp ting. Ikke kom her å fortell meg at dette ikke er planlagt og etter et manus. TV2 sitt filmcew står midt på natten klar med kameraet akkurat når det smeller..haha.

Lenke til kommentar

Og storbonden får ALLTID masse tyn fra første dag, det er en selvskreven regel. Syns egentlig Farmen føles veldig skriptet til tider. Menmen, får se hvordan det utarter seg.

Dette er manus fra ende til annen.

 

Utrolig patetisk å se når de brant opp den båten kun for å skape en falsk spenning for oss seere. Også se det patetiske skuespillet og folk som liksom ble redd når det er TV2 sitt crew som sprenger båten under kontrollerte omstendigheter. "Det er sikkert noen som ikke liker at vi er her" haha - dummeste på lenge!

 

Det skjer jo hver eneste sesong at noen pjokker kommer midt på natten og liksom sprenger og brenner opp ting. Ikke kom her å fortell meg at dette ikke er planlagt og etter et manus. TV2 sitt filmcew står midt på natten klar med kameraet akkurat når det smeller..haha.

 

 

Bang. Beklager kompis, men nå må jeg nok gjøre en liten arrestasjon :) . Jeg har snakket fjes til fjes med en tidligere deltager, og vedkommende (den tidligere deltageren) fortalte meg at slike spontane hendelser kommer helt uforutsett. TV2 har ingen ting med dette å gjøre. Men ikke ta det tungt, alle kan ta feil :thumbup: . Vi får bare krysse fingrene for at ingen tullebukker som kun er ute etter moro skremmer livet av den stakkars gjengen.

 

Bang.

Lenke til kommentar

Og storbonden får ALLTID masse tyn fra første dag, det er en selvskreven regel. Syns egentlig Farmen føles veldig skriptet til tider. Menmen, får se hvordan det utarter seg.

Dette er manus fra ende til annen.

 

Utrolig patetisk å se når de brant opp den båten kun for å skape en falsk spenning for oss seere. Også se det patetiske skuespillet og folk som liksom ble redd når det er TV2 sitt crew som sprenger båten under kontrollerte omstendigheter. "Det er sikkert noen som ikke liker at vi er her" haha - dummeste på lenge!

 

Det skjer jo hver eneste sesong at noen pjokker kommer midt på natten og liksom sprenger og brenner opp ting. Ikke kom her å fortell meg at dette ikke er planlagt og etter et manus. TV2 sitt filmcew står midt på natten klar med kameraet akkurat når det smeller..haha.

 

 

Bang. Beklager kompis, men nå må jeg nok gjøre en liten arrestasjon :) . Jeg har snakket fjes til fjes med en tidligere deltager, og vedkommende (den tidligere deltageren) fortalte meg at slike spontane hendelser kommer helt uforutsett. TV2 har ingen ting med dette å gjøre. Men ikke ta det tungt, alle kan ta feil :thumbup: . Vi får bare krysse fingrene for at ingen tullebukker som kun er ute etter moro skremmer livet av den stakkars gjengen.

 

Bang.

 

Beklager kompis, men dette ER iscenesatt fra produksjonsteamet sin side. Men det er greit nok. Det jeg syns er forstyrrende er at det virker som om de får beskjed om å si ting og oppføre seg på den og den måten. Jeg mener, det skjer jo HVER gang at alle klager på den som er storbonde første uka. Tåler de ikke å bli ledet av andre så kunne de vel meldt seg frivillig til å være storbonde selv da. Men det var det ingen som gjorde, fordi de vet at den jobben innebærer å få masse dritt. For en gjeng survete drittunger.

 

Som sagt, det jeg mener er at de har vært der i TO dager, og har allerede klart å skape krangler, det er helt villt. Jeg forstår at deltagere i denne type realityshow blir rimelig distansert fra virkeligheten og alt som heter logikk, etter å ha vært isolert der inne noen uker, men gudbedre de har vært der litt over et døgn og enkelte av dem er helt tydelig ute etter krangler og styr allerede. Noen av dem er nok sånn fra før, men jeg mistenker at de blir oppfordret til både det ene og det andre.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Og storbonden får ALLTID masse tyn fra første dag, det er en selvskreven regel. Syns egentlig Farmen føles veldig skriptet til tider. Menmen, får se hvordan det utarter seg.

Dette er manus fra ende til annen.

 

Utrolig patetisk å se når de brant opp den båten kun for å skape en falsk spenning for oss seere. Også se det patetiske skuespillet og folk som liksom ble redd når det er TV2 sitt crew som sprenger båten under kontrollerte omstendigheter. "Det er sikkert noen som ikke liker at vi er her" haha - dummeste på lenge!

 

Det skjer jo hver eneste sesong at noen pjokker kommer midt på natten og liksom sprenger og brenner opp ting. Ikke kom her å fortell meg at dette ikke er planlagt og etter et manus. TV2 sitt filmcew står midt på natten klar med kameraet akkurat når det smeller..haha.

 

 

Bang. Beklager kompis, men nå må jeg nok gjøre en liten arrestasjon :) . Jeg har snakket fjes til fjes med en tidligere deltager, og vedkommende (den tidligere deltageren) fortalte meg at slike spontane hendelser kommer helt uforutsett. TV2 har ingen ting med dette å gjøre. Men ikke ta det tungt, alle kan ta feil :thumbup: . Vi får bare krysse fingrene for at ingen tullebukker som kun er ute etter moro skremmer livet av den stakkars gjengen.

 

Bang.

HAHA! Jepp.

Det kommer ubudne gjester til hver forbanna øde gård i hver sesong. Tenk deg godt om da kjære deg. Neget mulig deltakerne ikke vet noe, men crewet rundt har organisert dette veldig godt!

 

- Det skjer midt på natten

- Det skjer på en øde plass

- TV2 står der liksom klar med kamera klokken 03:55 og filmer akkurat i det det smeller på sekundet? Hvorfor i helgoland skulle de stå der som noen fjotter å filme når alle ligger og sover og ikke en dritt skjer? De er vanlige lønnede mennesker som er utdannet videografer - ikke noe annet.

 

- Hvorfor skulle noen ta i bruk så urgamle metoder som ildkanoner og annet piss for å "skremme" farmen deltagerne? Folk brenner ikke båter og hoier seg med ildkjepper fordi noen laget et TV-program i 2010. Da er det i så tilfelle første gang det skjer.

 

- Det kommer en budgutt ganske så sminket og klar for oppsett med et brev om hva som vil skje nå som båten er brent opp.

 

- I slutten på forige sesong så synes jeg å huske at de hadde iscenesatt en arrestasjon der to gamle politikonstabler kom på hest og kjerre. Det er jo skuespill!

 

Jeg har selv en bekjent som har vært med på mye av filmingen av farmen, og jeg har selv sett bilder back stage. Jeg så bilder fra den marknaden som de har.. og det ser ut som et filmsett! Lastebiler over alt. Store stativ (sånn man kjører kamera høyt opp osv) og de står der nærmest å drikker cola og klør seg i ræva 5 meter unna hvor farmen detlakerne liksom lever 100 år tilbake i tid. 100 år tilbake i tid er godt mulig, men det er impulser utenifra konstant og et stort crew rundt dette her.

 

Ikke vær så kynisk og dum at du tror det er 2-3 kameramenn som springer rundt i lusekofte og filmer det som skjer :whistle:

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Så langt ser det ut til og bli en kjedelig sesong, Er ingen spesielle interressante personer der som kan gjøre noe spesielt. Håper ihvertfall det tar seg opp. Mannen som er storbonde nå er bare en idiot enkelt og greit, Spolerer sitt eget ukeoppdrag som kan sikre han en verdifull kniv senere, Hva er poenget i det? :nei:

Lenke til kommentar

Så langt ser det ut til og bli en kjedelig sesong, Er ingen spesielle interressante personer der som kan gjøre noe spesielt. Håper ihvertfall det tar seg opp. Mannen som er storbonde nå er bare en idiot enkelt og greit, Spolerer sitt eget ukeoppdrag som kan sikre han en verdifull kniv senere, Hva er poenget i det? :nei:

Virker ikke bare som en dum fyr på farmen, men man gjenkjenner typen utenfor også. Konfliktsky tass som bare går rundt og suller med alt han skal gjøre. Legger seg aldri flat og har et snev for mye stolthet ute og går.

 

Blir bare irritert på slike type mennesker. Sånne som aldri klarer å svare fornuftig for seg og vaser det vekk i usikkerhet og "tja nja så"

Ikke har jeg sansen for hun stedattera også. Eier ikke et snev av sjarme. Vet ikke hva det er, men jeg makter ikke slike bollefjes som sitter der som en gravstein og prater om hvor klok de er og hvor rett taktikken er. Sur og trøtt dame ja. Minner meg litt om mennesker som jobber i kommunen :!:

Er enig i at det er veldig mye kjedelige personer der i år. 2-3 bittelitt interessante mennesker og en kul skater ved navn Stian (sinnsykt god å skate og kjent i det norske skatemiljøet) - det er vel det.

 

Men ja, sykt mye syting fra 1. minutt av farmen. Må jo være scriptet?

Lenke til kommentar
Som sagt, det jeg mener er at de har vært der i TO dager, og har allerede klart å skape krangler, det er helt villt. Jeg forstår at deltagere i denne type realityshow blir rimelig distansert fra virkeligheten og alt som heter logikk, etter å ha vært isolert der inne noen uker, men gudbedre de har vært der litt over et døgn og enkelte av dem er helt tydelig ute etter krangler og styr allerede. Noen av dem er nok sånn fra før, men jeg mistenker at de blir oppfordret til både det ene og det andre.

 

Jeg skal ikke si hva som er scenesatt og hva som er "ekte", men dere tror vel ikke det er tilfeldig hvem som får bli deltakere? I samtlige reality-show velger de folk de vet ikke kommer til å gå overens. Har de en som er svært kristen er det alltid en som er sterkt imot kristendom, eller kanskje et svært religiøs muslim? Har du en homse har du også en anti-homse, og så videre. Selvsagt krangler de fra første stund. Hadde alle vært venner og gjort det de skal hadde det blitt utrolig kjedelig tv. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...