Gå til innhold

Om du måtte bli skutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gjennom øret.. folk tar jo sånn plugs/tunnels ved hjelp av nål med hull i og presser ut kjøttdelen.

 

men øret er kanskje ikke med i "leken"?

 

om så, hadde jeg kanskje tatt bicepsen... gjør nok jævlig vondt, men også det stedet hvor kroppen fikser seg igjen. eller tar jeg grådig feil?:p

Lenke til kommentar

Dersom scenariet er at man hiver seg foran den man er glad i for å ta kulen, og kulen må treffe overkroppen, så må jeg forsøke å få den i skulderpartiet eller eventuelt få til et lungeskudd. Da kan jeg fremdeles klare å gjøre motstand.

 

Kan selvfølgelig ta den andre plasser også, men da risikerer jeg å dø etter kort tid eller å bli handlingslammet. Dør jeg er jeg jo uansett harmløs, men man kan jo få kula i ryggraden, og da faller man sammen som en potetsekk og kan kun beskue hva angriper gjør.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
lungeskudd
klare å gjøre motstand.

 

Har du någon gång råka ut för att din lunga kollapsat?

Nej. Trodde inte det.

 

Du lär knappast kunna göra motstånd med bara en lunga (varaw en blöder ymnigt).

Nja, du kan vel klare å gi motstand med en lunge, ikke lenge, men du takler de få sekunder som trengs. Man har på dette tidspunktet også adrenalin til tusen som gjør deg i stand til å løfte lastebiler om det var det du måtte gjøre.

 

Du har en lunge til overs, så man kan overleve med det. Dersom begge lungene punkterte, da ligger du dårlig an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...