Gå til innhold

PS3 med skuddfrykt? (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problemer her eller hos kjente. Alle sitter på den første 60GB maskinen. Noen som har dette problemet ? Hvilken utgave av maskinen har du ?

Skrevet

Har den første 60GB versjonen med BC og her har buggen slått ut i full blomst. Håper og trur på snarleg løysing! :)

Morsom oppdatering. Oppdaterte nettopp til siste programvare. Har vel hoppa over 2 tidligere, nå sitter jeg på den PSN feilen jeg også :)

Skrevet

Har 40 GB-versjonen av den gamle (store). Datoen har plutselig stilt seg til 01/01/2000, og får ikke logget inn på Playstation Network. Fungerte ihvertfall å spille GTA4 singleplayer, så føler meg ikke hardt ramma av denne bugen foreløpig.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har ikke fått hysterisk melding av kvinnfolket på telefonen enda, så mistenker at den min ikke er berørt av problemet i alle fall. =)

Får dobbeltsjekke når jeg kommer hjem.

Skrevet

80GB Fat PS3 min funker ikke :/

Får man virkelig ikke spilt playstation store spillene uten nett når man har jo lastet det ned til denne konsollen?

Skrevet

ARRRGGHH!!! Har også buggen.. 60GB'en :( 1/1 2000 og internettoppdatering av klokka funker heller ikke (hjelper fint lite at det funker å stille den manuelt da ingenting skjer).

Skrevet

Kompis av meg har en "tjukk-brødboks" som klarer seg helt fint, satt å spilte når jeg kom innom han i dag.. Er en 40GB versjon. Min har jeg ikke turt å slå på :p

Skrevet (endret)

raaaaage

LØSNING (fra NeoGAF)

15qp8y9.gif

1. Disable and re-enable internet connection, test it and set the clock.

2. Connect to PSN

3. If any trophies don't show up, start the game, exit and resync the trophies. For some games, you might have to play for a minute or so and then exit.

j67hqe.jpg

Endret av KongRudi
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...