Gå til innhold

PS3 med skuddfrykt? (PS3)


Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle vi flire oss ihjel av det ? Fordi dere alltid har flirt over de stadige merkelige tingene som har hendt våre kjære xboxer ? Jeg synes egentlig det bare er kjipt for dem det rammer jeg samme hvilken konsoll som har problemer, da jeg går ut fra at vi alle har en ting til felles samme hvilken konsoll vi har, og det er at vi liker å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg tenke egentli på de folkan som jobbe i microsoft som jobbe me klokke systeme der osv... de e jo kjipt før folk som d sjer me. eg støtte begge konsollene før eg syns xbox e heldi som har de beste spillan mens ps3en har best prossesor og programvare. hadde ps3 had de spillene så hadde d kansje bekka åver på ps3

Lenke til kommentar

Jeg bruker PS3'n i all hovedsak til BD og streaming av musikk/film, hvilekt fortsatt funker. Men for en gangs skyld har jeg kjøpt meg et nytt spill (Heavy Rain) og det funka selvsagt ikke, blæh.Heldigvis klarer jeg å vente en dag eller to uten å ta helt av. Verre er det med et hav av fjortisser som skriker og bærere seg på mer eller mindre alle PS3-forum i hele verden, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Altså, problemet var bare i går, det hele løste seg selv litt over midnatt. I dag skal alt virke som normalt, med andre ord burde du ha null problemer med å starte Heavy Rain nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...