Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som har lagt merke til pipelydene, hva har dere gjort ?

Hva mener du?

 

Jeg prøver å klare meg med å deaktivere lydkortet med mindre jeg hører musikk eller ser film. fremgangsmåte er beskrevet tidligere i tråden.

 

Har også kontaktet Elkjøp, som vil se på maskinen. Tviler på at det ender med noe annet enn at jeg får en ny... med samme problem :roll:

 

Vil nok høre med dem om det kan gjøres no, men jeg kan faktisk se for meg å fortsette med hvordan jeg gjør det nå.

Lenke til kommentar

Som Tuck sier så kan du deaktivere kortet når du ikke bruker det, ELLER du kan slutte og sitte med hue nedpå tastaturet hele tia.

Hadde det vært så enkelt som at man kun hører lyden når man har hodet nede ved tastaturet, hadde jeg ikke brydd meg, men noen av oss har lyd/ører med vel god rekkevidde ;)

Lenke til kommentar

Denne pipingen kan dessverre være et symptom på en underliggende, alvorligere feil. Som f.eks. feil i BIOS, slik at grafikkortet får for liten spenning. Man vet aldri.

 

Jeg anbefaler, sta som jeg er, at folk som i det hele tatt hører noe slikt, leverer tilbake maskinene. Slik skal det ikke være.

 

Jfr. Toyota.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg tror neppe mange har levert pcen tilbake, tross pipelydene. Det er noe alvorlig feil, men jeg tror ikke alle leverer tilbake. PCEN er knall bra !

 

Men ja, det er litt synd med pipelydene..

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å åpne Photoshop Elements 7.0 nå, så får jeg bare opp et vindu hvor jeg må skrive inn serial number eller velge en 30-dagers trial for å komme inn i programmet... :thumbdown:

 

Er det noen som husker om det sto en slik kode et eller annet sted i esken/på papirene som fulgte med PC'en? Eller har dere forslag til andre løsninger på dette problemet?

 

Fullversjonen av Adobe Photoshop Elements følger jo med PC'en, så jeg synes det var litt dumt at det plutselig ikke virker nå.

Lenke til kommentar

NOen som har koblet maskinen til en receiver? Isåfall, kommer da denne pipelyden dere snakker om til høytalerne som er koblet til receiveren da, eller er den fortsatt på selve maskinen?

 

Hadde tenkt å kjøpe denne og bruke den til mediasenter+poker-maskin, men hvis pipelyden kommer på receiveren blir ikke dette en maskin jeg vil kjøpe..

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har et problem med denne maskinen.

 

Når jeg kobler den opp til plasma´n i stua med HDMI får jeg problemer med lyden når jeg skal se film. Lyden tikker med ujevne mellomrom. lag´er, eller forsvinner i 1 sekund eller 2. Dette er ikke noe problem på maskinen for seg selv, men så fort jeg kobler den til TV.

 

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar

Jeg har også et annet problem tilleg til lyden at muspad/touchpad fungerer eller oppfører seg veldig rart, det går treg, noen ganger kjører det helt vilt av seg selv. Hvordan kan jeg styrer det ? Jeg har prøvd å gå inn i "Control Panel" - Mus - Pekere for å endre noe fram og tilbake men det hjalp ikke.

 

Er det noe som har samme problem ?

Har dere noe tips/ hvordan fix jeg det ?

 

Tusen Takk !

Endret av minisg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...