Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes i grunn det er sporty at såpass mange i dopingmiljøet driver med sykling»

 

:D

 

 

Det er bedre å spør i This is Anfield tråden Ghost Tulsa.

 

Hvordan var swingng(ers) Night Termis? :D

 

Var veldig bra, men innså etter en del alkohol at mine swingkunnskaper er noe begrenset, kan bittelitt, men alt jeg kan er brukt opp etter 10-15 sekunder så gikk for kvantitet fremfor kvalitet mtp. dansepartnere :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Skjer a gutta? Jeg hadde vist lagt opp på forumet, men noen dame historier tåler vi vell. Dessuten må vi få liv i denne tråden Smågal, i count on you!

Ja, da var jeg singel etter 3 års samboerskap. Det var en berg og dalbane, no need for futher info.

Reiste faktisk på litt tur i dag, etter forslag fra Dama til beste kameraten min, liten mini rockefestival på et lokalt sted utenfor Stavanger. Verden var ikke større en jeg traff søskenbarnet mitt, som jeg aldri ville truffet ellers. Jeg kommenterte også hans bekledning for å være kveldens menst Harry, uten at jeg faktisk så hvem som bar den. Bummer :p

Jeg traff en jente her, jeg spurte til slutt om telefon nummeret. (det var meget vanskelig å kommunisere pga veldig høy musikk) Dette fikk jeg, overraskende nok. Jeg så ikke den komme, jeg var 6 år eldre, men jeg våget å spørre. Jeg har sikkert et tonn mer selvtillit, enn i mine yngre dager.

 

Så er et visdomsord fra meg til gutta(en på jobben sa det til meg):

 

Når et forhold tar slutt, så ser enkelte på det som om verden tar slutt.

Det må de slutte med, det er verden som åpner seg, den lukkes ikke.

Hang in there!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halla sjef!!! Long time no hear. Håper du har det bra, du finne nok noe bedre ;) Fint lite å melde fra min del, bortsett fra noen personlige ting jeg helst ikke vil skrive her, kniz.(Går for det meste i jobbing for tiden..)
Blir ut på en mini-festival i dag i hjembyen, blir sikkert bra greier. Kanskje jeg kan få til et fylla-innlegg igjen..... :ph34r:

Nå må vi høre fra Termo, Jefe, Daniel, Erlend m.fl. ! Let's GOOO :woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Damn, sjukt random at den ene gangen jeg sjekker forumet på 100 år, så er det "reunion" på gang her. :p Ser jo på profilbildet mitt hvor aktiv jeg er for tida (hint: 0)!

 

Skjedd mye de siste åra, som har gjort at aktiviteten her inne har blitt sterkt nedprioritert for å si det sånn, blant annet utdanning og ikke minst fått unge, som gjør at man jo aldri har tid til noe som helst har jeg oppdaget.. :)

 

Ellers skjer det lite. :p Spent på Liverpool i år, men har ikke helt trua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...