Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, er dette det som skal til for at dere skal be en jente ut?


Anbefalte innlegg

Hei, leste nettopp denne artikkelen på KG og lurte på; er det sant?

 

Hvis jeg er meg selv, tar intiativet, sender ut rette signaler og lar deg vite at jeg er tilgjengelig så ber du meg ut på en date? :p

 

Haaaallooo hvorfor har jeg ikke prøvd det før ;)

 

Men seriøst, jeg gjør jo alt dette. Hvorfor skjer det ikke noe da? Er dere bare ikke så flinke til å oppfatte signaler? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten er det holdningen din: Girls with asses like mine do not talk to boys with faces like yours ;D *snip*

 

Hahah, dagens !!

 

Tror det er forskjellig fra gutt til gutt, noen plukker opp alle signaler mens andre bare ser tomt ut i luften.

Jeg er vel noe midt mellom.

Du får bare stå på, så får du nok en gutt på kroken, kult når jenter sjekker opp gutter xD

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Hei, leste nettopp denne artikkelen på KG og lurte på; er det sant?

 

Hvis jeg er meg selv, tar intiativet, sender ut rette signaler og lar deg vite at jeg er tilgjengelig så ber du meg ut på en date? :p

 

Haaaallooo hvorfor har jeg ikke prøvd det før ;)

 

Men seriøst, jeg gjør jo alt dette. Hvorfor skjer det ikke noe da? Er dere bare ikke så flinke til å oppfatte signaler? :D

 

Jeg er nok dårlig til å ta subtile signaler, føler mange menn er sånn og. Det er ikke nødvendig å få det inn med teskje men jeg tar ikke alltid den at jenten prøver på noe før etter en god stund. Men jeg liker at jenter tar iniativ. Det viser at jenten er trygg på seg selv og at hun ikke er usikker på det hun gjør på. Verste jeg kan komme over er en jente som ikke tørr ha egne meninger og ikke tørr gi ærlige svar og som er avhengig av at jeg alltid tar iniativet til ting.

 

Men du virker som en oppegående jente, vær deg selv og ikke vær redd for å vise at du er interessert så går det nok helt fint :)

Lenke til kommentar

mine venninner mobber meg med at det er så mye lettere får dem og få napp, en det er or megermm.gif og de sier at de hadde nok sjekka meg opp viss ikke de hadde kjent meg.(kan være de er snille rolleyes.gif) men sånn egentlig så tror jeg det er mye lettere får jenter en for gutter. bare vær selvsikker, og viss du kun er etter en one nighter så skader deg ikke og vise litt av godsakene.

Lenke til kommentar

Tror det er forskjellig fra gutt til gutt, noen plukker opp alle signaler mens andre bare ser tomt ut i luften.

Jeg er vel noe midt mellom.

Jeg for min del tar ikke slike subtile hint med mindre de er veldig innlysende og er nok derfor blant de av oss som stirrer tomt ut i lufta.

 

Jeg mener, hvem "logger inn" og ber ut noen fordi man kom borti hverandre i en kø og utvekslet et smil?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Enten er det holdningen din: Girls with asses like mine do not talk to boys with faces like yours ;D Eller så overvurderer du virkelig rumpen din til de grader ;) Eller så har du bare vært uheldig.

 

Hehe, det er et filmsitat da! Syns bare det var hilarious :cool: Tror nok heller jeg er utrolig uheldig og har ei flat rumpe da :D

 

Enten er det holdningen din: Girls with asses like mine do not talk to boys with faces like yours ;D *snip*

 

Hahah, dagens !!

 

Tror det er forskjellig fra gutt til gutt, noen plukker opp alle signaler mens andre bare ser tomt ut i luften.

Jeg er vel noe midt mellom.

Du får bare stå på, så får du nok en gutt på kroken, kult når jenter sjekker opp gutter xD

 

 

Be de ut selv da vel, det er det vel ingen som kan mistolke?

 

 

Det er ihvertfall det sikreste. Mange av oss klarer rett og slett ikke å oppfatte noe særlig til signaler. Om ei jente smiler til meg, så aner ikke jeg hvorfor, og antar at bare at hun prøver å være hyggelig. Mange av oss er nærmest blinde sånn sett.

 

Ja, dere jenter må virkelig være mye mer frempå.

 

 

 

Jeg er nok dårlig til å ta subtile signaler, føler mange menn er sånn og. Det er ikke nødvendig å få det inn med teskje men jeg tar ikke alltid den at jenten prøver på noe før etter en god stund. Men jeg liker at jenter tar iniativ. Det viser at jenten er trygg på seg selv og at hun ikke er usikker på det hun gjør på. Verste jeg kan komme over er en jente som ikke tørr ha egne meninger og ikke tørr gi ærlige svar og som er avhengig av at jeg alltid tar iniativet til ting.

 

Men du virker som en oppegående jente, vær deg selv og ikke vær redd for å vise at du er interessert så går det nok helt fint :)

 

 

mine venninner mobber meg med at det er så mye lettere får dem og få napp, en det er or megermm.gif og de sier at de hadde nok sjekka meg opp viss ikke de hadde kjent meg.(kan være de er snille rolleyes.gif) men sånn egentlig så tror jeg det er mye lettere får jenter en for gutter. bare vær selvsikker, og viss du kun er etter en one nighter så skader deg ikke og vise litt av godsakene.

 

Men jeg HAR jo spurt gutter ut før da, men det er ALLTID jeg som må ta initiativet! Så det er feil det dere tror at det er alltid dere som må ta det første steget! :p

 

Anyway...

 

Hvis du vet at dama er singel, hun har spurt deg ut en gang før (men da var du opptatt)og dere kan fortsatt snakke casual sammen... Ville du ikke prøvd deg da, fordi du var redd dama ville si nei siden hun ble avslått første gangen? Måtte dama tatt initiativet på nytt!? :)

 

Kanskje du bare ikke er interessert...men det virker ikke sånn når du glaner på rumpa mi hele tiden da! :!:

Endret av Malteaser
Lenke til kommentar

For min del skal det ikke mer til enn at jenta er attraktiv og at hun hinter til at hun er intressert i noe mer. Vanligvis så pleier jeg ikke å be ut jenter på date, men heller bare spørre de om å møtes til helt hverdagslige ting. Men nå er jeg veldig på defansiven når det gjelder jenter, med mindre det er jente jeg absolutt vil ha.

 

Kan ikke nekte for at en fin og attraktiv kropp og et søtt ansikt er veldig viktig for min egen del.

Lenke til kommentar
Hvis du vet at dama er singel, hun har spurt deg ut en gang før (men da var du opptatt)og dere kan fortsatt snakke casual sammen... Ville du ikke prøvd deg da, fordi du var redd dama ville si nei siden hun ble avslått første gangen? Måtte dama tatt initiativet på nytt!?

 

Hvis jeg synes dama er pen/sexy og jeg liker å være med henne hvorfor ikke. Nei hun ville ikke ha trengt å ta initiativet igjen. Men hvis du gjør det viser du bare at du fortsatt er interessert. Og for gutter som er litt usikre på seg selv kan det hende at det er det som skal til.

 

Du må først se hva slags gutt du har med. Den selvsikre typen som drar damer i fleng eller han som er mer usikker og må dyttes litt for å komme igang..

 

Vi er super flinke til å se signaler (riiight). Du gjør enten noe feil eller gutten er ikke interessert i deg. Hvis du viser veldig tydelige signaler kan det være at gutten overser dem eller at han er treg til å se dem ....

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Gutter liker jenter med selvtillit, så å ta initiativ er jo bare bra. Forøvrig, ikke overvurder rumpen din.

 

hehe nei jeg overvurderer ikke rumpen min, absolutt ikke :p

 

Hvis du vet at dama er singel, hun har spurt deg ut en gang før (men da var du opptatt)og dere kan fortsatt snakke casual sammen... Ville du ikke prøvd deg da, fordi du var redd dama ville si nei siden hun ble avslått første gangen? Måtte dama tatt initiativet på nytt!?

 

Hvis jeg synes dama er pen/sexy og jeg liker å være med henne hvorfor ikke. Nei hun ville ikke ha trengt å ta initiativet igjen. Men hvis du gjør det viser du bare at du fortsatt er interessert. Og for gutter som er litt usikre på seg selv kan det hende at det er det som skal til.

 

Du må først se hva slags gutt du har med. Den selvsikre typen som drar damer i fleng eller han som er mer usikker og må dyttes litt for å komme igang..

 

Vi er super flinke til å se signaler (riiight). Du gjør enten noe feil eller gutten er ikke interessert idag. Hvis du viser veldig tydelige signaler kan det være at gutten overser dem eller at den er treg til å se dem ....

 

Takk for svaret toy_man. Jeg tror han er litt i mellom. Han virker ikke veldig selvsikker, men tror ikke han forstår hvor mange jenter som syns han er kjekk heller :)

Takk for de trøstene ordene ;) Jeg får bare se hvordan det går, kan jo ikke vente i alle evigheter heller...

 

Uansett takk for at du svarte! :D

Lenke til kommentar
Takk for svaret toy_man. Jeg tror han er litt i mellom. Han virker ikke veldig selvsikker, men tror ikke han forstår hvor mange jenter som syns han er kjekk heller :)

Takk for de trøstene ordene ;) Jeg får bare se hvordan det går, kan jo ikke vente i alle evigheter heller...

Uansett takk for at du svarte! :D

 

Noen gutter må få en tilbakemelding som "Du er kjekk" før de forstår at de er kjekk. Ellers ville det aldri falle dem inn at de er kjekk.

Lenke til kommentar

Det er forsket på emnet og kommet frem til at kvinner er VELDIG mye bedre på å tolke kroppspråk, ta hint og ta subtile meldinger. Kvinner er mye flinkere til å trekke konklusjoner utifra hint og subtile meldinger enn det menn er. Så flinke at det ofte fører til feil konklusjoner også. Pent kalt kvinnelogikk, men det er en helt annen diskusjon. ;)

 

Poenget var at de signalene du sender ut som du tror er klare som dagen kan være helt bortevekk i natta for en mann. De hintene du sender ut kan passere hodet hans og ikke bli snappa opp i det hele tatt. Vi kan være så dumme i å tyde signaler at vi selv kan sette spørsmålstegn til hvis ei kvinne kommer opp til oss og sier "Jeg liker deg!"

 

Dette er en av hovedgrunnene til at menn ikke forstår seg på kvinner og vica verca. Menn som ikke klarer å tolke signaler som blir kastet i fjeset på de (hyppig sett i forhold der kvinnen forventer at mannen skal vite hva som er galt, selv om hun svarer "nei" på spørsmålet om det er noe galt) og kvinner som tolker signaler som ofte ikke er signaler i det hele tatt.

Men det er jo denne forvirringen og runddansen som gjør det motsatte kjønn så himla spennende. ;)

 

Er det en du er intressert i, så vær tydelig. Når du tror du er så tydelig du kan være, så vær litt mer tydelig.

Og ikke vær redd for å ta initiativ. Det er en uheldig norm som tilsier at gutta skal være de som tar initiativet, men jeg ser ingen grunn til at det alltid må være tilfellet.

Det kan jo hende at denne fyren har fattet konklusjonen at siden du tok initiativet sist, så vil du ta det nå og hvis du er intressert. At han tyder din mangel på initiativ til det at du ikke er intressert lenger.

Lenke til kommentar

Er det en du er intressert i, så vær tydelig. Når du tror du er så tydelig du kan være, så vær litt mer tydelig.

Og ikke vær redd for å ta initiativ. Det er en uheldig norm som tilsier at gutta skal være de som tar initiativet, men jeg ser ingen grunn til at det alltid må være tilfellet.

Det kan jo hende at denne fyren har fattet konklusjonen at siden du tok initiativet sist, så vil du ta det nå og hvis du er intressert. At han tyder din mangel på initiativ til det at du ikke er intressert lenger.

 

Du har et veldig godt poeng der, meeen jeg vil jo ikke virke masete heller da :) Trodde dere mannfolk likte kvinner som spiller "hard to get" ? ;)

Lenke til kommentar

Er det en du er intressert i, så vær tydelig. Når du tror du er så tydelig du kan være, så vær litt mer tydelig.

Og ikke vær redd for å ta initiativ. Det er en uheldig norm som tilsier at gutta skal være de som tar initiativet, men jeg ser ingen grunn til at det alltid må være tilfellet.

Det kan jo hende at denne fyren har fattet konklusjonen at siden du tok initiativet sist, så vil du ta det nå og hvis du er intressert. At han tyder din mangel på initiativ til det at du ikke er intressert lenger.

 

Du har et veldig godt poeng der, meeen jeg vil jo ikke virke masete heller da :) Trodde dere mannfolk likte kvinner som spiller "hard to get" ? ;)

 

 

Nei, hard to get og andre slike spill er vanvittig irriterende

 

Kan godt jakte litt, men når dama da sier "kanskje" og jeg ikke gjør noe mer da "kanskje" høres ut som "nei" (imo) og får vite et par uker senere at hun var interessert likevel blir jeg bare irritert

Snakk om å ødelegge for oss begge, djeez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...