Gå til innhold

Dubstep-tråden

*F*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker meg litt med tanken på å lage noe selv, men hvor skal man begynne?

Jeg har laget litt musikk i FL Studio før, men ikke dubstep. Så driver for tiden å finjusterer 3xOsc'en til jeg får de rette lydene. Har riktignok ikke peiling på hvordan jeg skal få til eventuelle Excision-lignende lyder.

Massive min venn, det gjør susen. I tillegg til VST plugins som geektronic, dbglitch og karmaFX Reverb og en MIDI Controller + Effeckt Controller gjør susen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og folk seie at skrillex ikkje er flink?! Han nevnte jo heile fire synthar i den artikkelen! :ohmy:

Så flyttar me blikket over til nokon andre:

deadmau5-studio-mau5trap.jpg:whistle:

• Liker 2
Skrevet

Hardware er ut. Og antallet synther har ingenting å si, er hvordan man bruker som betyr noe, dessuten kommer han med masse råd om effecter som kan være nyttig for de som er litt erfarne innen musikkproduksjon.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Leker meg litt med tanken på å lage noe selv, men hvor skal man begynne?

Jeg har laget litt musikk i FL Studio før, men ikke dubstep. Så driver for tiden å finjusterer 3xOsc'en til jeg får de rette lydene. Har riktignok ikke peiling på hvordan jeg skal få til eventuelle Excision-lignende lyder.

Massive min venn, det gjør susen. I tillegg til VST plugins som geektronic, dbglitch og karmaFX Reverb og en MIDI Controller + Effeckt Controller gjør susen :D

Skal kikke på de. Er ikke ute etter å kopiere lydene til andre, bare få kvaliteten til å høres bra ut.

Kan slenge på en låt i samme slengen:

http://www.youtube.com/watch?v=eaNE_eV5mJo

Endret av Aurvan
Skrevet

Har billett til Skrillex, men har egentlig ikke hørt på noe av han på endel måneder, er vel egentlig litt lei stilen. Men tror det blir morro uansett! thumbup.gif Gleder meg minst like mye til flux egentlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...