Gå til innhold

Ville dere tatt sjansen på å bestille Nexus One fra denne selgeren?


Vibe89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ett tilbud virker for utrolig så er det som oftest det...

Som sagt ihvertfall tusen ganger før på dette forumet.

 

Det høres veldig ut som samme sak, ja. Alle påstander som denne, nå dømte, svindleren og hennes mann har kommet med i denne tråden, om at politiet ikke bryr seg, er nå kraftig tilbakebevist.

 

Sitter og smiler nå, på vegne av alle de som er blitt svindlet av henne :) (jeg er ikke en av de uheldige, men jeg føler med dem).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når ett tilbud virker for utrolig så er det som oftest det...

Som sagt ihvertfall tusen ganger før på dette forumet.

 

Det høres veldig ut som samme sak, ja. Alle påstander som denne, nå dømte, svindleren og hennes mann har kommet med i denne tråden, om at politiet ikke bryr seg, er nå kraftig tilbakebevist.

 

Sitter og smiler nå, på vegne av alle de som er blitt svindlet av henne :) (jeg er ikke en av de uheldige, men jeg føler med dem).

 

 

Min kone har ikke blitt anmeldt i saken, å dette er nok ikke henne. Men ja jeg må innrømme at jeg begynte å lure litt selv når jeg leste den linken der ;-)

 

Ha en fin dag!

 

 

Ja, nå er det vel bare å vente å se om de dukker opp igjen i denne tråden. Hadde vært god underholdning i alle fall :)

 

 

Jeg er her, så lurer du på noe så bare spytt ut.

Men jeg leser ikke dette forumet så veldig ofte egentlig. så bedre for deg om du sender meg mail på [email protected]

 

Mvh Martin

Lenke til kommentar

Dette er helt fantastisk!

 

I løpet av denne tråden så har folkene som har svindlet dere i stor grad innrømt HELE forholdet +++++

 

De sier jo selv at de er kriminelle svindlere, liker godt å være det og slipper unna med det fordi dere er dumme.

 

De har tatt pengene deres og sier rett til ansiktene deres i denne tråden: "Yep, vi tok pengene dine og vi driter i om du vil ha de tilbake. Hold kjeft, drittunger!"

 

De kaller dere tilogmed for drittunger!!

 

Dette er jo hysterisk morsomt. Trit å si, men man får faktisk mer respekt for dette Bonnie & Clyde-paret enn for dere som har blitt svindlet.. fordi dere gjør jo ingenting med det!

 

Dere ble lurt! Dere burde bare ha anmeldt MED EN GANG.

 

Særiøst folk, ikke vær så kastrerte. Stand up for yourselves!

Endret av Marekatten
Fjernet brudd på retningslinjene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...